Zrób to sam!

Z Wiedźmińska Wiki

W grze Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

Zrób to sam!
Tw3 book green.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Książka
Źródło
Łup / Zakupu
Cena bazowa
44 Novigradzkie korony
Kupno
73 – 99 Novigradzkie korony
Sprzedaż
6 – 16 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

One copy of this book can be purchased from the following merchants:

Another can be found in the library in the sewer beneath Novigrad during "Teraz albo nigdy".

Ile razy psioczyłeś na krawca, który krzywo ci koszulę uszył? Ile razy awanturowałeś się z kowalem, który miesiąc jednej podkowy wykuć nie zdołał? Ile razy musiałeś zapożyczyć się u rodziny, bo płatnerz za wyklepanie byle hełmu zażyczył sobie kovirskiej fortuny? Dość tego! Basta! Mając na podorędziu niniejszą książeczkę i proste narzędzia, będziesz w stanie sam wykonać podstawowe naprawy, a może nawet zrobić coś od zera. Pokaż więc zdziercom z gildii rzemieślniczych i innym partaczom, gdzie się ręka zgina, i do roboty!

W grze Wiedźmin 2: Zabójcy Królów[edytuj | edytuj kod]

Zrób to sam!
Tw2 item book.png
Książka. Opisuje podstawy rzemiosła.
Opis
Kategoria
Zwykłe
Rodzaj
Książka
Kupno
51 – 64 oreny
Sprzedaż
4 oreny
Waga
waga 0

Dzięki rzemiosłu wędrujący wiedźmini mogą poprawić stan swojego uzbrojenia. Do wykonania przedmiotu, czy jest to miecz, zbroja, wzmocnienie pancerza, czy nakładana na ostrze runa, potrzebny jest schemat i składniki. Schematy można nabyć u kupców lub zyskać od jako nagrodę od wdzięcznych zleceniodawców. Składniki natomiast znaleźć można rozglądając się za przedmiotami codziennego użytku lub łupiąc przeciwników. Gdy wiedźmin zgromadzi wszystko co potrzebne do wykonania przedmiotu, musi jeszcze znaleźć i opłacić dysponującego warsztatem rzemieślnika, który wykona przedmiot.