Znak Yrden

Z Wiedźmińska Wiki
Krąg żywiołu Kwintesencji pozwala nauczyć się Znaku Yrden

Yrden

Znak yrden w grze

Znak Yrden - Zabezpieczenie przed otwarciem. Geralt użył tego znaku podczas starcia ze Strzygą w Ostatnim życzeniu. Zasuwając pokrywę sarkofagu zakreślił właśnie "Yrden" blokując grobowiec przed otwarciem. Czar ten należy pośrednio do wyładowania atmosferycznego jak i do. W grze znaku możemy się nauczyć po znalezieniu i dotknięciu odpowiedniego Kręgu żywiołów , służy jako pułapka.

Położył się na wznak obok zmumifikowanych zwłok Addy, na płycie od wewnątrz nakreślił Znak Yrden.

Ostatnie życzenie, str. 34

Dane z gry Wiedźmin: Gra Wyobraźni[edytuj | edytuj kod]

  • "Tego znaku nie składa się palcami, lecz powoli i w spokoju ryje lub rysuje na dowolnym materiale. Zmienia on najbliższe otoczenie (o promieniu 0,5 metra) nieruchomego wiedźmina w barierę nieprzekraczalną dla jakiejkolwiek istoty. Raz narysowanego symbolu nie można w żaden sposób przesunąć, tzn. po narysowaniu chroni zawsze ten sam obszar. Jeśli wiedźmin rysuje Znak Yrden np. na desce, to musi ją położyć i nie ruszać jej. Jeżeli przedmiot, na którym narysowano symbol zostanie poruszony, znak przestaje działać. Podobnie się dzieje gdy wiedźmin opuści chroniony obszar."