Znak Igni

Z Wiedźmińska Wiki
Krąg żywiołu Ognia pozwala nauczyć sie Znaku Igni

Znak Igni - znak ten wytwarza ogień w postaci krótkiego stożka lub małej wiązki płomieni. Żywioł ognia. W grze możemy go używać po znalezieniu i dotknięciu odpowiedniego kręgu żywiołu. W grze RPG Wiedźmin Gra Wyobraźni po ulepszeniu znaku zmienia się on w zaklęcie Grot.

- Znak Igni! Przepalaj! Wyczuwasz powróz? Przepalaj, do cholery!
- Na ślepo? - jęknął Geralt. - Poparzę cię, Yen!
- Składaj Znak! Wytrzymam!
Usłuchał, poczuł mrowienie w palcach, złożonych w Znak Igni tuż nad związanymi kostkami czarodziejki. Yennefer odwróciła głowę, wgryzła się w kołnierz kubraczka tłumiąc jęk.

Miecz przeznaczenia, str.

Odjeżdżając, świsnęli jeszcze kociołek z płotu za kuźnią. Kociołek był lekko dziurawy, ale wiedźmin zalutował go Znakiem Igni.

Miecz przeznaczenia, str.

Dane z gry Wiedźmin: Gra Wyobraźni[edytuj | edytuj kod]

  • "Uproszczona wersja czaru Pirokineza. Z palców wiedźmina promieniuje ciepło, mogące oparzyć, wzniecić ogień lub zalutować kociołek"

W grze Wiedźmin[edytuj | edytuj kod]

Znak Igni w grze Wiedźmin

Game Icon Igni symbol unlit.png

Nauczyłeś się właśnie Znaku Igni, który możesz wykorzystać do zadawania wrogom obrażeń i rozpalania ognisk. Wybierz Znak z menu w lewej części ekranu, klikając odpowiednią ikonę Znaku.

  • Wskazówka: ulepszenie Znaku pozwoli ci wykorzystywać go na większych dystansach.

W grze Wiedźmin 2: Zabójcy Królów[edytuj | edytuj kod]

Znak Igni w grze Wiedźmin 2

Igni

Znak Igni - znak ten wytwarza ogień w postaci krótkiego stożka lub małej wiązki płomieni. przydatny do osłabiania przeciwników (podpalenie) lub detonowania niektórych pułapek i petard.