Zapiski nilfgaardczyka

Z Wiedźmińska Wiki
Zapiski nilfgaardczyka
Tw3 scroll1.png
Zawiera przydatne informacje
Opis
Rynsztunek/slot
Przedmioty fabularne / Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Książka
Źródło
Looted from the Nilfgaardian's remains
Cena bazowa
Novigradzkie korony
Sprzedaż
1 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

These notes are looted from the corpse of the Nilfgaardian who likely wrote them. His body is located on the eastern coast of the swampy area just northwest of Oxenfurt.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Zaciągnijcie się do wojska, mówili. Bijcie się z Nordlingami, mówili, zanieście sztandar Wielkiego Słońca aż po Smocze Góry, niech cesarz będzie z was dumny!

No to się zaciągnąłem. Wysłali mnie do Velen. Jeśli taka jest cała Północ, to klnę się na wszystkich bogów, nie wiem, po co się tu pchamy. Syf, kiła, mogiła.

Siedzę tu od dwóch miesięcy. Redańczyków jeszcze nawet nie widziałem. Zamiast iść do walki, wykonujemy coraz głupsze rozkazy. Teraz sierżant wysłał nas, żebyśmy znaleźli jakąś skrzynię. Precjoza zrabowane Nordlingom, zdaje się. Spadły z wozu, jak transport jechał na południe.

Kręcimy się po bagnach trzeci dzień. Jedyne, cośmy odkryli, to dziurawy but i krowia czaszka. Bez sensu to wszystko... Ale jak wrócimy bez skrzynki, wyślą nas do karceru i zabiorą trzy tygodnie żołdu, więc jeszcze będziemy szukać. Ku chwale ojczyzny.