Zapiski kamieniarza

Z Wiedźmińska Wiki
Zapiski kamieniarza
Tw3 book purple.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Łup
Cena bazowa
24 Novigradzkie korony
Sprzedaż
7 Novigradzkie korony
Waga
0 waga
Rozbierz na części
Składniki
1x Księga

13 VII 1271

Zamówienie Vimme Vivaldiego: dwadzieścia bloków 40 x 70 x 30, trzy 55 x 60 x 40. Uwagi: kamień jednolity, bez inkluzji, na lady do kas bankowych.

Zamówienie do rezydencji Vegelbudów: pięć płyt 120 x 80 x 5. Uwagi: wierzchnie strony oszlifować. Cel dekoracyjny.

14 VII 1271

Zamówienia wykonane. Odbiór umówiony na 18 VIII 1271. Wynagrodzenie obiecane w gotówce.

Do kupienia: odbijak x 3, młotek drewniany x 5, ścierak x 2, dłuto x 4.

18 VIII 1271

Nilfgaard przekroczył granicę. Jorge nie przyjechał odebrać zamówienia. Nie mam z czego zapłacić chłopakom za pracę. Mówią, że zabierają narzędzia i jadą do Novigradu.

20 VIII 1271

Droga do Novigradu odcięta. Blokada na Pontarze. Z jednej strony Redańczycy, z drugiej Nilfgaard. W nocy widać łunę. Za dnia słupy dymu. Barykadujemy się w środku. Miejscowi chcą wejść, ale nie mamy dość jedzenia, to ich odsyłamy.

21 VIII 1271

Redańczycy każą otwierać bramy. Chcą postawić w kamieniołomie garnizon. Nie mówią, co z nami, a wokół wojna. Ponoć szykuje się decydująca bitwa. Zostajemy w środku. Redański oddział mały, bez machin oblężniczych, a nasza palisada mocna. Może nas zostawią w spokoju.