Zagłada Vranów

Z Wiedźmińska Wiki
Substances Graveir bone.png Wymagana rozbudowa

To hasło częściowo lub w całości napisano w języku angielskim. Jeśli możesz, przetłumacz je.
Zagłada Vranów
Tw2 item book.png
Książka. Stawia hipotezę na temat przyczyn zagłady Vranów.
Opis
Kategoria
Pospolity
Rodzaj
Książka / Przedmiot fabularny
Kupno
? oreny
Sprzedaż
? oreny
Waga
waga 0

This is a book written by Aep Dearhenna.

To obtain this you must kill both Cynthia and Adalbert at the end of Tajemnice Loc Muinne.

You must sell this to Bras z Ban Ard to complete Biały kruk.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Zawartość[edytuj | edytuj kod]

Zagłada Vranów
Pośród różnych hipotez na temat zagłady Vranów, gdy odrzuci się poglądy niepoważne lub niepoparte dowodami, hipoteza o epidemii wydaje się bardzo prawdopodobna. Nie jest ona nowa, stawiał ją bowiem w swojej rozprawie już Dorregaray, nie zgłębił on jednak zagadnienia w szczegółach.
Badania, których rezultaty przedstawiam dalej, pozwoliły mi wyodrębnić szczep interesujących bakterii. Nie wywołują one choroby podobnej do ospy lub dżumy. Zaraza powodowana przez nie rozprzestrzenia się jednak równie szybko i atakuje gonady, co prowadzi do bezpłodności. Jest więc prawdopodobne, że Vranowie pośrednio wyginęli od choroby, ale bezpośrednią przyczyną zagłady stała się ich bezpłodność.
Na tym etapie badań za wcześnie jeszcze na stawianie odważnych tez, lecz wydaje mi się niemożliwe, aby szczep bakterii zmutował w taki sposób naturalnie, bez niczyjej ingerencji.
Dalszy tekst został zaszyfrowany za pomocą czaru.

Zobacz także[edytuj | edytuj kod]