Ymlac

Z Wiedźmińska Wiki
Propozycja herbu Ymlac
herb nieoficjalny

Nieoficjalny herb prowincji Ymlac

Ymlac - księstwo w Nilfgaardzie, przypuszczalnie w sąsiedztwie Rowan. Ciri miała otrzymać tytuł princessy Rowan i Ymlac od Emhyra. W Ymlac uprawia się na niewielką skalę mandragorę.

Ważniejsze postaci[edytuj | edytuj kod]

- Zanim to się stanie - podjął Emhyr - będziesz w mym państwie traktowana z należnym ci szacunkiem, przeze mnie i przez wszystkich moich poddanych. A ponieważ w twoim królestwie wciąż jeszcze gorzeje płomień wojny, w dowód czci, szacunku i przyjaźni Nilfgaardu nadaję ci tytuł princessy Rowan i Ymlac, pani na zamku Darn Rowan, dokąd udasz się teraz, by oczekiwać nadejścia spo­kojniejszych, szczęśliwszych czasów.

Czas pogardy, str.

Mandragora a. dziwostręt, rodzaj roślin z rodziny psiankowatych, obejmujący rośliny zielne, bezłodygowe z korzeniami rzepowemi, w których dostrzec można podobieństwo do postaci ludzkiej liście zebrane są w rozetę. M. autumnalis a. officinalis, uprawiana na niewielką skalę w Vicovaro, Rowan i Ymlac, dziko rośnie rzadko.

Chrzest ognia, str.

Chloe Stitz, zawodowa złodziejka z Ymlac, opowiadała Kennie o swej dawnej współpracy z koronerem Stefanem Skellenem.

Wieża Jaskółki, str.