Willi

Z Wiedźmińska Wiki

Willi
Tw3-willis-01.png
Module
|- Informacje
Rasa
Krasnolud
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Szary/Czarny
Kolor oczu
Brązowy
Profesja
Płatnerz (profesja)

Willi – krasnoludzki kowal, specjalizujący się w płatnerstwie, osadnik Białego Sadu.

Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

W czasie już trzeciej wojny Nilfgaardczyków z Nordlingami krasnolud znajduje się w Białym Sadzie – byłej temerskiej wsi okupowanej przez cesarskich żołnierzy. Zmuszony jest świadczyć za darmo swe usługi armii agresora, przez co zostaje znienawidzony przez lokalną społeczność, która uważa go za zdrajcę i sługusa wroga. Narastająca wrogość staje się przyczyną spalenia przez miejscowych jego warsztatu wraz z całym potrzebnym do pracy sprzętem. Sprawcę pożaru może pomóc schwytać Williemu Geralt z Rivii. Krasnolud wyda podpalacza nilfgaardzkim żołdakom, którzy wykonają na wieśniaku egzekucję. Ostatecznie Nilfgaardczycy ufundują krasnoludowi nową kuźnię, dzięki czemu Willi będzie mógł przyjmować nowe zlecenia, w tym od Geralta. Jednak przez incydent z ujawnieniem podpalacza niechęć miejscowych do Williego wzmoże się jeszcze bardziej, przez co przestaną oni całkowicie korzystać z usług kowala.

Sells[edytuj | edytuj kod]

He sells: Koszula, Siodło, Juki, Proste narzędzia płatnerskie, i Ołów (which can be 'dismantled into crafting components');

A variety of schematy for zbroje, including:

diagrams for narzędzia i glyphs:

and składniki rzemieślnicze:

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • If Geralt decides to come back to White Orchard, he would find that his forge has been rebuilt and also warns Willi about the village if the Nilfgaardians move out, after what happened in the Zadanie.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Filmy[edytuj | edytuj kod]