Wilczyca

Z Wiedźmińska Wiki
"Wilczyca"
PoN icon.png
Szczegóły
Mody
"Cena neutralności"
Lokacje
Dolina Kaer Morhen
Zleca
Geralt
Nagrody
8000 XP
Powiązane zadania
Głodny jak wilk
Nosił wilk razy kilka...
ID
m1_q01_shewolf

Zadanie

"Wilczyca" jest to główne zadanie w dodatkowej przygodzie "Cena neutralności" do gry Wiedźmin. Geralt otrzymuje je zaraz po scenie początkowej, gdzie poznaje Sabrinę i Merwyna.

Fazy[edytuj | edytuj kod]

Tajemniczy obóz[edytuj | edytuj kod]

Wrócilem na zimowanie do Kaer Morhen i przy strumieniu zastalem obozowisko. Warto byloby dowiedziec sie co to za jedni. Musze zbadac sprawe obozowiska pod Kaer Mohren.

Atak wilków[edytuj | edytuj kod]

Rozmowe przerwal nam atak wilków. Musze obronic ludzi obozujacych pod Kaer Morhen.

Wilki zabite[edytuj | edytuj kod]

Udalo mi sie zabic wilki, które zaatakowaly obozujacych pod Kaer Morhen. Powinienem porozmawiac z przybyszami, a potem z wiedzminami i poznac powody niespodziewanej wizyty. Powinienem poznac powody niespodziewanej wizyty mieszkanców obozowiska..

Czarodziejka[edytuj | edytuj kod]

Sabrina Glevissig opowiedziala mi o dziewczynie ukrywajacej sie w Kaer Morhen. Czarodziejka uwaza ja za niebezpiecznego mutanta i chce sie upewnic w przypuszczeniach. Musze porozmawiac o tym z Vesemirem. Czas porozmawiac z Vesemirem.

Rozmowa z Lambertem[edytuj | edytuj kod]

Lambert powiedzial, ze wiedzmini wiedza o nieproszonych gosciach i obawiaja sie, ze intruzi moga sprowadzic na Kaer Morhen klopoty. Powinienem isc do twierdzy i porozmawiac z Vesemirem. Powinienem porozmawiac z Vesemirem.

Archespory lub Ucieczka + Powrót[edytuj | edytuj kod]

Archespory[edytuj | edytuj kod]

Po pogromie dokonanym przed laty na wiedzminach, w poblizu Kaer Morhen wciaz wyrastaja echinopsy i archespory. Musze pomóc Lambertowi rozprawic sie z potworami. Musze pomóc Lambertowi pokonac archespory.
lub

Ucieczka[edytuj | edytuj kod]

Po pogromie dokonanym na wiedzminach przed laty w poblizu Kaer Morhen wciaz wyrastaja echinopsy i archespory. Musze wrócic i pomóc Lambertowi rozprawic sie z potworami. Zostawilem Lamberta walczacego z archesporami. Powinienem wrócic i pomóc mu.

Powrót[edytuj | edytuj kod]

Zmienilem zdanie i wrócilem, aby pomóc Lambertowi w walce z archesporami. Wrócilem, zeby wesprzec Lamberta w walce.

Zwyciestwo[edytuj | edytuj kod]

Przeprawa przez bród jest juz bezpieczna. Lambert bedzie mial ma na oku intruzów. Najwyzszy czas pogadac z Vesemirem i Eskelem. Powinienem porozmawiac z Vesemirem i Eskelem.

Decydujacy glos[edytuj | edytuj kod]

Vesemir chce, zeby wiedzmini wspólnie podjeli decyzje. Musimy wspólnie podjac decyzje, co poczac z dziewczyna. Musimy wspólnie podjac decyzje, co poczac z dziewczyna.

Inny punkt widzenia[edytuj | edytuj kod]

Vesemir uwaza, ze w sprawie Deidre wiedzmini powinni zachowac neutralnosc. Poprosil mnie, zebym porozmawial z Eskelem, który tepi kikimory w pobliskiej jaskini. Musze porozmawiac z Eskelem.

Kikimory[edytuj | edytuj kod]

Musze pomóc Eskelowi wytepic kikimory. Powinienem zniszczyc ich kokony Znakiem Aard i wybic te potwory, które zdazyly sie wykluc. Musze wytepic kikimory i zniszczyc ich kokony Znakiem Aard.

Pierwsza komnata[edytuj | edytuj kod]

Czesc zadania wykonana - tutaj kikimory nie beda sie juz mnozyc. W chwili wytchnienia porozmawialem z Eskelem, lecz teraz musimy oczyscic pozostale jaskinie. Oczyscilismy pierwsza pieczare. Musimy isc dalej.

Druga komnata[edytuj | edytuj kod]

Oczyscilismy kolejna jaskinie. Zanim ruszylismy do drugiej komnaty, Eskel opowiedzial mi troche o swoim Dziecku Niespodziance. Musimy oczyscic ostatnia jaskinie.

Kikimory wytrzebione[edytuj | edytuj kod]

Udalo nam sie oczyscic jaskinie z kikimor. Eskel chce, zebysmy podjeli decyzje wspólnie i poprosil mnie, abym zdobyl jak najwiecej informacji o Deidre i przybyszach. Musze zdobyc jak najwiecej informacji o Deidre i przybyszach.

Zaangazowanie lub Neutralnosc[edytuj | edytuj kod]

Podjelismy decyzje, ze zamierzamy chronic Dziecko Niespodzianke Eskela przed przesladowcami. Vesemir nie jest zadowolony, ze naruszamy zasade neutralnosci wiedzminów, ale podporzadkuje sie decyzji. Musimy isc porozmawiac z Deidre.
lub
Zdecydowalismy, ze zachowamy neutralnosc, jak na wiedzminów przystalo. Musze wesprzec Eskela i porozmawiac z Deidre. Musze porozmawiac z Deidre.
  • Note: At this point the paths diverge significantly, so each path will be done separately:

Zaangazowanie[edytuj | edytuj kod]

Rozmowa z Deidre[edytuj | edytuj kod]

Udalo nam sie przekonac Deidre, ze jedyna droga do zazegnania konfliktu jest zrzeczenie sie przez nia praw do dziedziczenia schedy po ojcu. Teraz musimy do tego rozwiazania przekonac równiez jej brata. Musimy isc do obozu i pomówic z Merwinem Ademeynem.

Trudne negocjacje[edytuj | edytuj kod]

Merwin zgodzil sie na nasze warunki, niestety interwencja Sabriny wszystko popsula. Deidre stracila panowanie nad soba, ranila Eskela i zabila kapitana najemników. Musze dogonic Deidre, która wbiegla do namiotu Sabriny. Musze dogonic Deidre, która wbiegla do namiotu Sabriny.

Zakladnicy[edytuj | edytuj kod]

Deidre chce zabic czarodziejke i swojego brata. Dosc juz przelanej krwi, musze namówic dziewczyne, zeby zlozyla bron. Musze uspokoic Deidre i zapobiec dalszemu rozlewowi krwi.

Walka z wilczyca + Smierc Deidre lub Rozejm[edytuj | edytuj kod]

If Geralt chooses to fight Diedre:

Walka z wilczyca[edytuj | edytuj kod]

Deidre nie pozostawila mi wyboru, musze z nia walczyc. Moze tak bedzie lepiej dla wszystkich. Nie mam wyjscia, musze zabic Deidre.

Smierc Deidre[edytuj | edytuj kod]

Wilczyca zginela z mojej reki. Moze slowa o klatwie, która nad nia ciazyla, nie byly przesadzone. Deidre nie zyje, moze teraz intruzi wyniosa sie z Kaer Mohren. lub

If Geralt chooses not to fight Diedre:

Rozejm[edytuj | edytuj kod]

Udalo mi sie przekonac dziewczyne, ze dalszy rozlew krwi niczego nie zmieni. Sabrina Glevissig uciekla, a Merwin Ademeyn uszedl calo. Udalo mi sie powstrzymac dalszy rozlew krwi.

Neutralnosc[edytuj | edytuj kod]

Nienawisc[edytuj | edytuj kod]

Jak mozna sie bylo domyslic, nasze argumenty nie trafily do Deidre. Mój medalion drgnal, gdy wsciekla dziewczyna krzyczala o nienawisci, o pogardzie, o ludziach zabitych w czasie pogromu wiedzminów. Potem otoczyly mnie archespory - bestie wyrastajace na kosciach pomordowanych. Musze rozprawic sie z archesporami rosnacymi na kosciach pomordowanych w czasie pogromu.

Zwyciestwo[edytuj | edytuj kod]

Udalo mi sie pokonac potwory, ale Deidre paskudnie zranila Eskela i uciekla. Musze udac sie po pomoc dla Eskela.

Czarodziejka[edytuj | edytuj kod]

Vesemir potwierdzil moje obawy, eliksiry nie wystarcza, by wyleczyc Eskela. Musimy poprosic Sabrine o pomoc. Musze isc do czarodziejki po pomoc dla Eskela.

Oddanie dziewczyny lub Prawo Niespodzianki[edytuj | edytuj kod]

Oddanie dziewczyny[edytuj | edytuj kod]

Czarodziejka zazadala, zebysmy zrzekli sie wszelkich wiezi z Deidre. Musialem zgodzic sie na jej warunki, aby ratowac Eskela. Musialem zgodzic sie na zadanie Sabriny.
lub

Prawo Niespodzianki[edytuj | edytuj kod]

Prawo Niespodzianki to cos wiecej niz slowa i czarodziejka chyba to zrozumiala. Ku mojemu zdziwieniu zgodzila sie pomóc Eskelowi nawet mimo tego, ze nie przystalem na jej zadania. Sabrina zgodzila sie pomóc Eskelowi, mimo ze nie przystalem na jej warunki.