Wiedźmin: Powrót Białego Wilka

Z Wiedźmińska Wiki

Ten artykuł dotyczy gry na konsole. inne znaczenia tego słowa

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka (Ang. The Witcher: Rise of the White Wolf) - zapowiedziana konsolowa

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka

wersja gry Wiedźmin na konsole Xbox 360 i PlayStation 3, przytotowywana przez CD Projekt RED we współpracy z francuskim studiem WideScreen Games.

Historia projektu[edytuj | edytuj kod]

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka został oficjalnie zapowiedziany 30 listopada 2008 roku, jednak 29 kwietnia 2009 roku oficjalnie ogłoszono że prace nad grą zostały wsztrzymane. Wraz z postępem prac dochodziło do coraz większych opóźnień, sytuacji nie poprawiło nawet zaangażowanie w projekt pracowników CDP RED. Szef studia WideScreen, Oliver Masclef w wywiadzie z VG247 ogłosił że CD Projekt RED nie dotrzymywało zobowiązań finansowych. W odpowiedzi Michał Kiciński wyraził niezadowolenie ze sposobu w jaki komunikuje się z nim francuska firma i oznajmił że płatności były regulowane zgodnie z umową.

Zmiany[edytuj | edytuj kod]

Gra była tworzona od podstaw na autorskim silniku WideScreen Games - DaVinci, jedynym elementem nie stworzonym od nowa lub zmodyfikowanym miała być fabuła. Powrót Białego Wilka miał zawierać nowy, bardziej dynamiczny system walki przystosowany do wymagań konsol, zmodyfikowane możliwości tworzenia mikstur i korzystania z alchemicznych zdolności Geralta, a także inne zmniany jak wykorzystanie kontrolera Sixaxis w wersji na PS3 (między innymi do gry w kości).

Materiały video[edytuj | edytuj kod]

Galeria zdjęć[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki i inne informacje[edytuj | edytuj kod]

  • Wiele elementów które miało znaleźć się w Powrocie Białego Wilka wykorzystano w Wiedźminie 2 (m. in. niektóre pomysły dotyczące systemu walki, okna ekwipunku, a nawet zmieniony system dialogów).

Źródła[edytuj | edytuj kod]