Wiedźmińska szkoła cechu Niedźwiedzia

Z Wiedźmińska Wiki
F Medalion szkoły Niedźwiedzia.png

Szkoła Niedźwiedzia - Jedna ze szkół wiedźmińskich, wspomniana w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Jej symbolem był niedźwiedzi łeb.

Każda szkoła wiedźmińska szkoli swoich podopiecznych na swój własny sposób więc ich trening przebiega podobnie, ale nie identycznie. Biorąc pod uwagę premie jakie daje w grze pełen pancerz cechu niedźwiedzia, można wywnioskować że wiedźmini z tej szkoły byli poddawani treningowi który koncentrował się na wytrzymałości. Pewny jest szczególny nacisk na znak Quen, bardzo możliwe że szkolenie miało ich przygotować na większy ból czy obrażenia. Być może również mutacja przebiegała inaczej wzmacniając w szczególności właśnie tę cechę.

Dane z gry GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana[edytuj | edytuj kod]

Wpis z Księgi Nagród[edytuj | edytuj kod]

Zwój 2: Wiedźmin, który przyodziewa taki rynsztunek, nie uskoczy przed pazurem, nie wygnie się jak struna, by uniknąć kłów. Nie musi: może te ciosy przyjąć. A następnie się zrewanżować.

Zwój 3: W przeciwieństwie do Wilków, których łączą silne więzy przyjaźni, Niedźwiedzie to indywidualiści, którzy nie trawią towarzystwa innych wiedźminów. Kiedy wpadną przypadkiem na siebie, rzadko kiedy obywa się bez przelewu krwi.

Skrzynia 2: Wiedźmina ze Szkoły Niedźwiedza widziano niegdyś w Toussaint. Zwał się Junod z Belhaven, był wielki jak góra – i miał brodę, której mogliby mu pozazdrościć krasnoludowie. Przyjął zlecenie na potwora grasującego w pieczarach pod lasem Marcescent… I nigdy nie wyszedł już na powierzchnię.

Znani wiedźmini ze szkoły Niedźwiedzia[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]