Walka na pięści

Z Wiedźmińska Wiki
Icon disambig.svg Ten artykuł dotyczy Walka na pięści. Informacje o zandanie w grze Wiedźmin znajdziesz tutaj: Walka na pięści (zadanie). Informacje o ogłoszenie w grze Wiedźmin 3 znajdziesz tutaj: Walka na pięści (ogłoszenie).

W grze Wiedźmin

Walka na pięści

Gra jest dostępna głównie w karczmach. Można walczyć z postaciami, które wyrażą na to zgodę. Czasami (walka z mistrzami) wymagane jest wpłacenie wejsciowego. W przeciwnym wypadku możesz założyć się z przeciwnikiem o pewną sumę w specjalnym panelu.

Żółta podstawka oznacza postacie, z którymi można walczyć bez broni. Aby zaatakować taką postać, kliknij jej sylwetkę LPM. Ciosy przeciwnika blokujesz, trzymając PPM.

Wskazówka: najlepsza taktyka polega na blokowaniu i czekaniu na atak przeciwnika, po cym wyprowadzaniu własnych uderzeń, gdy przeciwnik kończy swój cios.

Przeciwnicy

Prolog Prolog

Eskel, fistfighting tutorial

Eskel

Akt Pierwszy Akt Pierwszy

Gruby Anzelm Trudnych bokser Słaby bokser

Gruby Anzelm

Inni bokserzy

Oprócz Grubego Anzelma, w zajeździe spotkać można kilku innych słabszych pięściarzy, wszyscy znajdują się w jednym pomieszczeniu. Geralt ma możliwość walki w loszku o prawo do poszukiwania czającego się w kanałach kuroliszka, a co za tym idzie wyjścia na wolność. Więzienny pięściarz jest bardzo podobny z wyglądu do Grubego Anzelma.

Akt Drugi Akt Drugi

Dhunda

Dhunda

Akt Trzeci Akt Trzeci

Hugon Berronta Hobbs Pankiera wykidajło z Dom Nocy

Hugon Berronta

Inni bokserzy

  • Hobbs Pankiera
  • Wykidajło z Dom Nocy

Akt Czwarty Akt Czwarty

Zelest Mecht

Zelest Mecht

Akt Piąty Akt Piąty

Zdenek

Zdenek, Mistrz

  • Zdenek jest niekwestionowanym mistrzem świata. Pozostaje niepokonany - w każdym razie nikomu nie udało się go pokonać dwa razy pod rząd.
  • Można go znaleźć Południowej jaskini na cmentarzu na bagnach
  • Wszystkie walki odbywają się w jego własnej komnacie w jaskini z dala od ludzkich oczu.
  • Geralt musi pokonać Zdenka dwa razy pod rząd. Aby tego dokonać należy po walce albo medytować, albo wyjść i ponownie wejść do jaskini.
  • Kiedy Geralt pokona Zdenka, otrzymuje ząb, który pięściarz utracił w trakcie walki. Jest on potrzebny do wykonania zadania Nie będzie bolało.

W grze Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Fistfight

Walka na pięści has changed somewhat with Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, though it is still a good way to make a few extra orens.

Podstawy

It is no longer a matter of clicking on your opponent. Now the player must keep a sharp eye out for cues as to which movement key to press as the fight progresses. The player is prompted with W, A, S or D and must hit the corresponding key quickly enough to land his attacks.

Zadanie

Przeciwnicy

Prolog Prolog

  • Geralt dostaje swoją pierwszą szansę walki w lochach, na jednego ze strażników dręczących go.

Akt Pierwszy Akt Pierwszy

Akt Drugi Akt Drugi

Akt Trzeci Akt Trzeci