Walka na pięści

Z Wiedźmińska Wiki
Icon disambig.svg Ten artykuł dotyczy Walka na pięści. Informacje o zandanie w grze Wiedźmin znajdziesz tutaj: Walka na pięści (zadanie). Informacje o ogłoszenie w grze Wiedźmin 3 znajdziesz tutaj: Walka na pięści (ogłoszenie).

W grze Wiedźmin[edytuj | edytuj kod]

Walka na pięści

Gra jest dostępna głównie w karczmach. Można walczyć z postaciami, które wyrażą na to zgodę. Czasami (walka z mistrzami) wymagane jest wpłacenie wejsciowego. W przeciwnym wypadku możesz założyć się z przeciwnikiem o pewną sumę w specjalnym panelu.

Żółta podstawka oznacza postacie, z którymi można walczyć bez broni. Aby zaatakować taką postać, kliknij jej sylwetkę LPM. Ciosy przeciwnika blokujesz, trzymając PPM.

Wskazówka: najlepsza taktyka polega na blokowaniu i czekaniu na atak przeciwnika, po cym wyprowadzaniu własnych uderzeń, gdy przeciwnik kończy swój cios.

Przeciwnicy[edytuj | edytuj kod]

Prolog Prolog[edytuj | edytuj kod]

Eskel, fistfighting tutorial

Eskel

Akt Pierwszy Akt Pierwszy[edytuj | edytuj kod]

Gruby Anzelm Trudnych bokser Słaby bokser

Gruby Anzelm

Inni bokserzy

Oprócz Grubego Anzelma, w zajeździe spotkać można kilku innych słabszych pięściarzy, wszyscy znajdują się w jednym pomieszczeniu. Geralt ma możliwość walki w loszku o prawo do poszukiwania czającego się w kanałach kuroliszka, a co za tym idzie wyjścia na wolność. Więzienny pięściarz jest bardzo podobny z wyglądu do Grubego Anzelma.

Akt Drugi Akt Drugi[edytuj | edytuj kod]

Dhunda

Dhunda

Akt Trzeci Akt Trzeci[edytuj | edytuj kod]

Hugon Berronta Hobbs Pankiera wykidajło z Dom Nocy

Hugon Berronta

Inni bokserzy

  • Hobbs Pankiera
  • Wykidajło z Dom Nocy

Akt Czwarty Akt Czwarty[edytuj | edytuj kod]

Zelest Mecht

Zelest Mecht

Akt Piąty Akt Piąty[edytuj | edytuj kod]

Zdenek

Zdenek, Mistrz

  • Zdenek jest niekwestionowanym mistrzem świata. Pozostaje niepokonany - w każdym razie nikomu nie udało się go pokonać dwa razy pod rząd.
  • Można go znaleźć Południowej jaskini na cmentarzu na bagnach
  • Wszystkie walki odbywają się w jego własnej komnacie w jaskini z dala od ludzkich oczu.
  • Geralt musi pokonać Zdenka dwa razy pod rząd. Aby tego dokonać należy po walce albo medytować, albo wyjść i ponownie wejść do jaskini.
  • Kiedy Geralt pokona Zdenka, otrzymuje ząb, który pięściarz utracił w trakcie walki. Jest on potrzebny do wykonania zadania Nie będzie bolało.

W grze Wiedźmin 2: Zabójcy Królów[edytuj | edytuj kod]

Fistfight

Walka na pięści has changed somewhat with Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, though it is still a good way to make a few extra orens.

Podstawy[edytuj | edytuj kod]

It is no longer a matter of clicking on your opponent. Now the player must keep a sharp eye out for cues as to which movement key to press as the fight progresses. The player is prompted with W, A, S or D and must hit the corresponding key quickly enough to land his attacks.

Zadanie[edytuj | edytuj kod]

Przeciwnicy[edytuj | edytuj kod]

Prolog Prolog[edytuj | edytuj kod]

  • Geralt dostaje swoją pierwszą szansę walki w lochach, na jednego ze strażników dręczących go.