Ulrich

Z Wiedźmińska Wiki
Ulrich
Tw3 Ulrich.jpg
Ulrich
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Brązowy
Kolor oczu
Brązowy
Tytuł(y)
Mistrz Zakonu Płonącej Róży
Lider Upadłych Rycerzy
Narodowość
Redania
Profesja
Mistrz Zakonu Płonącej Róży
Lider Upadłych Rycerzy

Ulrich – postać z dodatku Wiedźmin 3: Serca z Kamienia. Jest to Wielki Mistrz odłamu Zakonu Płonącej Róży, zwanego Upadłymi Rycerzami.

Serca z Kamienia[edytuj | edytuj kod]

Został Wielkim Mistrzem w bardzo złych dla Zakonu czasach - większość jego współbraci zginęła, została skazana na wygnanie, zamknięta w więzieniach lub dołączyła do łowców czarownic. Wszystkie majątki i włości Zakonu Płonącej Róży zostały zagarnięte przez Radowida, aby sfinansować wojnę. Ulrich był liderem kilkudziesięciu rycerzy, którzy postanowili pomścić swych braci atakując redańskie oddziały i produkując fisstech.

Jednak nie wszyscy rycerze dołączyli do niego, bo powstała również grupa pod wodzą Sir Siegfrieda(prawdopodobnie Zygfryda z Denesle), która dalej jest wierna ideałom Zakonu.

Z listów oraz notatek znajdywanych w obozach rycerzy można dowiedzieć się, że Ulrich, ze względu na swój apodyktyczny sposób rządzenia, nie cieszył się zaufaniem. Był przeciwko niemu przygotowywany bunt.

Swoją bazę operacyjną upadli rycerze ulokowali na północny wschód od Novigradu.

Odłam Zakonu Ulricha zyskał miano Upadłych Rycerzy, gdyż niczym nie różnił się od pospolitych bandytów i handlarzy narkotyków. Podczas rozmowy z Geraltem Ulrich rozpoznaje w nim zabójcę Jakuba de Adelsberg, po czym każe zabić Białego Wilka. Geralt z Rivii zabija Ulricha i wszystkich jego podwładnych.

Zadania[edytuj | edytuj kod]