Cechy

Z Wiedźmińska Wiki
(Przekierowano z Toksyczność)

Poniższe cechy opisują ogólną kondycję Geralta, nie można bezpośrednio ich zmieniać. Na ich wartość mają wpływ atrybuty główne.

Energia Endurance stats bar[edytuj | edytuj kod]

Energia

Każde użycie Znaku zmniejsza Energię Geralta, którą przedstawia żółty pasek na ekranie gry. Nie zdołasz użyć Znaku, jeśli poziom twojej Energii będzie zbyt niski.

Wskazówka: Energia z czasem się regeneruje. Do przyśpieszenia procesu regeneracji możesz użyć eliksiry, na przykład Puszczyka.

Toksyczność Endurance stats bar[edytuj | edytuj kod]

Toksyczność

Zielony pasek wskazuje, jaki jest poziom twojej toksyczności. Negatywne skutki toksyn krążących w twojej krwi ujawnią się, gdy osiągniesz polowę paska; pełna toksyczność cię zabije.

Wskazówka: niemalże wszystkie eliksiry są trujące. Możesz zmniejszyć poziom toksyczności, udając się na spoczynek lub wypijając oczyszczającą driakiew. Bądź ostrożny i nie przedawkuj eliksirów!

Żywotność Endurance stats bar[edytuj | edytuj kod]

Żywotność

Otrzymwane rany zmniejszają poziom twojej Żywotności. Jeśli czerwony wskaźnik spadnie do zera, Geralt zginie.

Wskazówka: o niebezpiecznie niskim poziomoe Żywotności alarmuje odgłos głośnego bicia serca oraz szarzejący obraz. Użyj eliksiru w rodzaju Jaskółki lub medytacji, aby przywrócić Geraltowi siły.