Teleprojekcja

Z Wiedźmińska Wiki
Przyzwanie Loży. Za pomocą zaklęcia rzuconego przez Sabrinę. Na zdj.: Filippa E. Sheala d. T. i Sabrina G. dwie czarodziejki nie wymienione z imienia.

Teleprojekcja - czar z gatunku mentalnych. Pojawia się w papierowej grze RPG Wiedźmin: Gra Wyobraźni.

Dane z gry Wiedźmin: Gra Wyobraźni[edytuj | edytuj kod]

  • "To dość skomplikowane i wyczerpujące zaklęcie umożliwia magom bezpośrednie komunikowanie się, dzięki czemu nie muszą już polegać na zawodnej pamięci gońców. Można w ten sposób przesyłać zarówno "nagrane" wcześniej wiadomości jak i prowadzić bezpośrednią rozmowę. Oczywiście konieczne jest, aby porozumiewający się w ten sposób czarodzieje przynajmniej raz spotkali się osobiście. Zaklęcie to zwykle rzucane jest i podtrzymywane przez maga wysyłającego wiadomość, dlatego nigdy nie wiadomo, kiedy obok czarodzieja pojawi się dawno nie widziany znajomy, aby zapytać "Co słychać?" W przypadku dłuższej rozmowy (lub kiedy nadawca jest bardzo wyczerpany bądź ranny), odbiorca może zdecydować się na wydanie części swojej Mocy w celu podtrzymania kontaktu. Dodatkową pomocą przy rzucaniu Teleprojekcji mogą być (podobnie jak w przypadku portali) przyciągacze."

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W grze Wiedźmin 2 to zaklęcie rzuciła Sabrina Glevissig. Formuła czaru przmi: "Nadowessiweg"