Targ

Z Wiedźmińska Wiki
Targ

Targ w Wyzimie Handlowej – tętniącej życiem w ciągu dnia: klienci falować i buskers i bards grać swoje instrumenty wśród kupców paczek, pakietów i stragany. On ogromne hałdy soli w błyszczący światłem słonecznym.

Ze względu na stan wojenny, choć normalne, łamanie prawa człowieka quiets ruchu w dół, gdy noc, pozorna curfew nie robi nic, aby zatrzymać kikimory robotnice i Salamandrę.

Sprzedawca z Zerrikanii[edytuj | edytuj kod]

Alchemik[edytuj | edytuj kod]

powinny być bardziej słusznie nazywany zielarz. Kupuje i sprzedaje składniki, amulety, jak grzechotki, a także książki i zwoje.

Sprzedawca napitku[edytuj | edytuj kod]

Sprzedawca napitków

Kupuje i sprzedaje pożywienie i napój, ale nie alkohol (chyba że masz go sprzedawane niektóre).

Sprzedwacy książek[edytuj | edytuj kod]

Sprzedwacy książek

w deszczowe dni, to można znaleźć huddled zazwyczaj z kilku innych kupców tuż za jego stoisko naprzeciwko kowalskie obszar. On prowadzi regularnych godzin.

Handlarz bronią[edytuj | edytuj kod]

Handlarz bronią

Jest jednym z ludzi, którzy sprzedają wyśmienitą skórzaną kurtkę. On także akcja jego inwentarza z płatnerzem na placu poza Nowym Narakortem.

Miecznik[edytuj | edytuj kod]

Miecznik

Kupiec[edytuj | edytuj kod]

Leuvaarden klon, w ciemnoniebieskim. On sprawia, że niektóre ukrytych zagrożeń i spędza dzień obok księgarza. On znajduje się w nocy, co go do domu, który jest w tucked trochę dziedziniec z posągu Melitele, tuż na zachód od Bramy Mariborskiej. W dzień lub w nocy, jednak wciąż mówi w zagadki i zagrożenia.

Pod Murami[edytuj | edytuj kod]

Inni kupcy[edytuj | edytuj kod]