Tajemnicza wieża

Z Wiedźmińska Wiki
"Tajemnicza wieża"
Painting Mages Tower aerial.jpg
Szczegóły
Akt(y)
2
Lokacje
Bagna i Klasztorna
Zleca
Kalkstein
Nagrody
1000 oreny + 3500 PD
Powiązane zadania
Glinianki
Obeliski
Tajemnice Wyzimy
ID
q2113_tower

Głównym zadanie

Fazy[edytuj | edytuj kod]

Księgi[edytuj | edytuj kod]

Obiecałem Kalksteinowi, że znajdę jakieś informacje o wieży maga na bagnach. Szczególnie przydatne są dwie księgi: „Ain Soph Aur" i „Bramy tajemnicy". To stare publikacje, więc mogą się okazać trudne do zdobycia. "Bramy tajemnicy" znajdowały się w posiadaniu krasnoluda, a drugiego dzieła będę musiał poszukać u starych ludzi, którzy interesują się historią. Muszę odnaleźć dwie księgi dla Kalksteina.

Note: 500 PD can be had by talking to the locals about the tower.

Antykwariusz[edytuj | edytuj kod]

Krasnoludzki antykwariusz podpowiedział mi, gdzie szukać ksiąg. „Bramy tajemnicy" ma Golan Vivaldi, może mieć też "Ain Soph Aur". Muszę iść do Vivaldiego i zapytać o księgi.

If Geralt did not sell the weapons:

Vivaldi aresztowany[edytuj | edytuj kod]

Na moich oczach aresztowano Golana Vivaldiego. Niedobrze - miałem nadzieję, że Vivaldi pomoże mi w poszukiwaniach książki dla Kalksteina - przecież jest krasnoludem. Powinienem znaleźć jakiś sposób, żeby uwolnić go z więzienia. Może powinienem znaleźć sposób, żeby uwolnić krasnoluda z więzienia.

Vivaldi uwolniony[edytuj | edytuj kod]

Udało mi się uwolnić Vivaldiego z więzienia. Teraz mogę udać się do krasnoluda i zapytać o książkę dla Kalksteina. Teraz mogę udać się do domu Vivaldiego i zapytać go o książkę dla Kalksteina.

If Geralt sold the weapons: there is no actual phase entry in this case, Geralt can simply find Vivaldi at his home if he chooses

Bramy tajemnicy[edytuj | edytuj kod]

Zdobyłem „Bramy tajemnicy". Muszę dokładnie przestudiować tę książkę. Powinienem przeczytać „Bramy tajemnicy".

Historia wieży[edytuj | edytuj kod]

Poznałem historię wieży na bagnach. Ta wiedza - w połączeniu z informacjami z „Ain Soph Aur" - powinna zadowolić Kalksteina. Zdobyłem więcej informacji dla Kalksteina.

Ain Soph Aur[edytuj | edytuj kod]

Zdobyłem „Ain Soph Aur". Muszę dokładnie przestudiować tę książkę. Powinienem przeczytać „Ain Soph Aur".

Historia sefir[edytuj | edytuj kod]

Poznałem historię sefir. Ta wiedza - w połączeniu z informacjami z „Bramy tajemnicy" - powinna zadowolić Kalksteina. Zdobyłem więcej informacji dla Kalksteina.

Informacje dla Kalksteina[edytuj | edytuj kod]

Zdobyłem książki, o które prosił mnie Kalkstein. Warto podzielić się z nim nowymi informacjami. Warto podzielić się z Kalksteinem nowymi informacjami.

Sefiry[edytuj | edytuj kod]

Przedstawiłem Kalksteinowi swoje osiągnięcia i dostałem od niego jedną z sefir. Muszę teraz odnaleźć pozostałe 9 kamieni, kierując się wskazówkami z ksiąg, a następnie umieścić je w odpowiednich obeliskach na bagnach. Muszę odnaleźć 9 sefir, a następnie umieścić je w odpowiednich obeliskach na bagnach.

Note: Not all of these phases will appear. Which ones do is dependent on when Geralt receives the "three sephirot drop" from the statue of Melitele. You will only "see" six of these, do not worry about it:

Sefiry[edytuj | edytuj kod]

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Zobyłem drugą sefirę, zostało jeszcze osiem.

Sefiry[edytuj | edytuj kod]

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Mam już trzy sefiry, zostało jeszcze siedem.

Sefiry[edytuj | edytuj kod]

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Mam już cztery sefiry, zostało jeszcze sześć.

Sefiry[edytuj | edytuj kod]

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Mam już pięć sefir, zostało jeszcze pięć.

Sefiry[edytuj | edytuj kod]

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Mam już sześć sefir, zostały jeszcze cztery.

Sefiry[edytuj | edytuj kod]

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Mam już siedem sefir, zostały jeszcze trzy.

Sefiry[edytuj | edytuj kod]

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Mam już osiem sefir, potrzebuję jeszcze dwóch

Sefiry[edytuj | edytuj kod]

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Muszę zdobyć jeszcze jedną sefirę.

Keth'aar[edytuj | edytuj kod]

Ostatnią sefirę dostałem od detektywa. Mam już wszystkie elementy. Muszę rozmieścić sefiry na obeliskach i wejść do wieży.

Sefiry rozmieszczone[edytuj | edytuj kod]

Umieściłem wszystkie sefiry na postumentach, wieża została otwarta. Muszę powiedzieć o tym Kalksteinowi i odebrać nagrodę. Mogę już wejść do wieży. (10 × 100 PD)

Otwarcie wieży[edytuj | edytuj kod]

Wykonałem zadanie dla Kalksteina, umieściłem wszystkie sefiry na postumentach i otworzyłem wieżę. Kalkstein zapłacił za moje usługi zgodnie z umową. Zadanie wykonane, wieża maga stoi otworem. (1000 oreny + 2000 PD)