Tajemnicza wieża

Z Wiedźmińska Wiki
"Tajemnicza wieża"
Painting Mages Tower aerial.jpg
Szczegóły
Akt(y)
2
Lokacje
Bagna i Klasztorna
Zleca
Kalkstein
Nagrody
1000 oreny + 3500 PD
Powiązane zadania
Glinianki
Obeliski
Tajemnice Wyzimy
ID
q2113_tower

Głównym zadanie

Fazy

Księgi

Obiecałem Kalksteinowi, że znajdę jakieś informacje o wieży maga na bagnach. Szczególnie przydatne są dwie księgi: „Ain Soph Aur" i „Bramy tajemnicy". To stare publikacje, więc mogą się okazać trudne do zdobycia. "Bramy tajemnicy" znajdowały się w posiadaniu krasnoluda, a drugiego dzieła będę musiał poszukać u starych ludzi, którzy interesują się historią. Muszę odnaleźć dwie księgi dla Kalksteina.

Note: 500 PD can be had by talking to the locals about the tower.

Antykwariusz

Krasnoludzki antykwariusz podpowiedział mi, gdzie szukać ksiąg. „Bramy tajemnicy" ma Golan Vivaldi, może mieć też "Ain Soph Aur". Muszę iść do Vivaldiego i zapytać o księgi.

If Geralt did not sell the weapons:

Vivaldi aresztowany

Na moich oczach aresztowano Golana Vivaldiego. Niedobrze - miałem nadzieję, że Vivaldi pomoże mi w poszukiwaniach książki dla Kalksteina - przecież jest krasnoludem. Powinienem znaleźć jakiś sposób, żeby uwolnić go z więzienia. Może powinienem znaleźć sposób, żeby uwolnić krasnoluda z więzienia.

Vivaldi uwolniony

Udało mi się uwolnić Vivaldiego z więzienia. Teraz mogę udać się do krasnoluda i zapytać o książkę dla Kalksteina. Teraz mogę udać się do domu Vivaldiego i zapytać go o książkę dla Kalksteina.

If Geralt sold the weapons: there is no actual phase entry in this case, Geralt can simply find Vivaldi at his home if he chooses

Bramy tajemnicy

Zdobyłem „Bramy tajemnicy". Muszę dokładnie przestudiować tę książkę. Powinienem przeczytać „Bramy tajemnicy".

Historia wieży

Poznałem historię wieży na bagnach. Ta wiedza - w połączeniu z informacjami z „Ain Soph Aur" - powinna zadowolić Kalksteina. Zdobyłem więcej informacji dla Kalksteina.

Ain Soph Aur

Zdobyłem „Ain Soph Aur". Muszę dokładnie przestudiować tę książkę. Powinienem przeczytać „Ain Soph Aur".

Historia sefir

Poznałem historię sefir. Ta wiedza - w połączeniu z informacjami z „Bramy tajemnicy" - powinna zadowolić Kalksteina. Zdobyłem więcej informacji dla Kalksteina.

Informacje dla Kalksteina

Zdobyłem książki, o które prosił mnie Kalkstein. Warto podzielić się z nim nowymi informacjami. Warto podzielić się z Kalksteinem nowymi informacjami.

Sefiry

Przedstawiłem Kalksteinowi swoje osiągnięcia i dostałem od niego jedną z sefir. Muszę teraz odnaleźć pozostałe 9 kamieni, kierując się wskazówkami z ksiąg, a następnie umieścić je w odpowiednich obeliskach na bagnach. Muszę odnaleźć 9 sefir, a następnie umieścić je w odpowiednich obeliskach na bagnach.

Note: Not all of these phases will appear. Which ones do is dependent on when Geralt receives the "three sephirot drop" from the statue of Melitele. You will only "see" six of these, do not worry about it:

Sefiry

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Zobyłem drugą sefirę, zostało jeszcze osiem.

Sefiry

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Mam już trzy sefiry, zostało jeszcze siedem.

Sefiry

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Mam już cztery sefiry, zostało jeszcze sześć.

Sefiry

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Mam już pięć sefir, zostało jeszcze pięć.

Sefiry

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Mam już sześć sefir, zostały jeszcze cztery.

Sefiry

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Mam już siedem sefir, zostały jeszcze trzy.

Sefiry

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Mam już osiem sefir, potrzebuję jeszcze dwóch

Sefiry

Dzięki notatkom Kalksteina zdobyłem następną sefirę. Muszę zdobyć jeszcze jedną sefirę.

Keth'aar

Ostatnią sefirę dostałem od detektywa. Mam już wszystkie elementy. Muszę rozmieścić sefiry na obeliskach i wejść do wieży.

Sefiry rozmieszczone

Umieściłem wszystkie sefiry na postumentach, wieża została otwarta. Muszę powiedzieć o tym Kalksteinowi i odebrać nagrodę. Mogę już wejść do wieży. (10 × 100 PD)

Otwarcie wieży

Wykonałem zadanie dla Kalksteina, umieściłem wszystkie sefiry na postumentach i otworzyłem wieżę. Kalkstein zapłacił za moje usługi zgodnie z umową. Zadanie wykonane, wieża maga stoi otworem. (1000 oreny + 2000 PD)