Tajemnica Tajemnic

Z Wiedźmińska Wiki
Tajemnica Tajemnic
Tw3 book green.png
Przedmiot można przeczytać.
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Shiprwreck on Wyspa Ingdalen where Geralt and Yennefer find dżinn
Cena bazowa
24 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

This book is more than likely the same book mentioned in the książki entitled "Tajemnica tajemnic" by Agnes z Glanville.

Spośród wszystkich stworzeń na ziemi dwa są tylko, które Moc potrafią czerpać, a są to koty i smoki. Oba te gatunki instynktownie wyczuwają przebieg magicznych intersekcji i często wybierają je na miejsca swego odpoczynku, co dziwnym jest o tyle, że wszystkie inne zwierzęta miejsc takich unikają. Liczne teorie próbują tłumaczyć owo zachowanie, żadna jednak nie potrafi go do końca wyjaśnić. W przypadku smoków, część uczonych twierdzi, iż użytkują one wchłoniętą moc między innymi po to by móc latać. Jak pokazuje bowiem nauka, żadna istota tych rozmiarów i masy nie byłaby w stanie unieść się w powietrze jeno ze skrzydeł swoich korzystając.

Odnośnie kotów istnieje teoria, iż pozyskaną moc wykorzystują one do swego daru postrzegania rzeczy niewidzialnych. Inni uznają, że ta umiejętność jest im naturalnie przynależna, a czerpaną z intersekcji moc wykorzystują w innym, nieznanym celu. To bowiem, że wszystkie gatunki felidae są zdolne do widzenia bytów z innych wymiarów, osób niewidzialnych i emanacji mocy, zostało już udowodnione ponad wszelką wątpliwość.