Skrzekacz

Z Wiedźmińska Wiki
Icon disambig.svg Ten artykuł dotyczy Kuroliszek w grze Wiedźmin 3. Informacje o osiągnięcie znajdziesz tutaj: Skrzekacz (osiągnięcie w grze Wiedźmin 3).
Skrzekacz

Tw3 journal shrieker locked.png

Tw3 journal shrieker.png

Szczegóły
Rodzaj
Drakonidy
Boss
Tak
Odmiany
Kuroliszek
Występowanie
Cave near Wrońce
Podatności
Kartacz
Olej przeciw drakonidom
Aard
Dodatkowe
Trofeum z kuroliszka

Kiedy pokonasz kuroliszka wtedy zabierz trofeum i wracaj do zleceniodawcy po nagrodę. Po krótkiej rozmowie quest dobiegnie końca.

Zadanie[edytuj | edytuj kod]

Bestiariusz[edytuj | edytuj kod]

Podobno grasuje tu potwór, którego nazywacie Skrzekaczem.
Ano, grasuje. Krowy i kozy porywa... Ale jak człek mu wejdzie w drogę, to też nie pogardzi.

– zasłyszane we Wrońcach
Potwór, który prześladował mieszkańców Wrońców, okazał się być wyjątkowo niebezpiecznym kuroliszkiem. Nic dziwnego, że żołnierze Barona byli wobec niego bezradni. Nie wiedzieli, że kuroliszek z bezbłędną precyzją uderza w arterie, wywołując obfite krwawienie, które ograniczyć może tylko wypita zawczasu Jaskółka. Nie wiedzieli, że należy go jak najszybciej ściągnąć na ziemię, czy to za pomocą kuszy albo petard, czy Znaków – ani jak uniknąć jego szarży, uskakując pod skrzydła potwora.
Wydawało się, że wieśniacy będą musieli nauczyć się żyć w cieniu krwiożerczej bestii, że już zawsze będą patrzyli ze strachem w niebo. Wtedy w okolicy pojawił się wiedźmin – i z pomocą srebrnego miecza rozwiązał problem Skrzekacza na dobre.

Filmy[edytuj | edytuj kod]