Serca z Kamienia

Z Wiedźmińska Wiki
"Serca z Kamienia"
W3 pakiet dodatkow 2015-04 PL.jpg
Szczegóły
Lokacje
Ziemia Niczyja, Oxenfurt
Zleca
Pan Lusterko

Serca z Kamienia – pierwsze duże fabularne rozszerzenie do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Jego akcja rozgrywa się na terenie Velen i Oxenfurtu, gdzie Geralt zostaje wplątany w sekretną intrygę i ponownie spotyka tajemniczego Pana Lusterko, którego miał okazję poznać w karczmie w Białym Sadzie.

W czasie rozgrywki gracz może znaleźć nowe przedmioty i spotkać postacie niewystępujące w podstawowej wersji gry (m.in. znaną fanom sagi i pierwszej części gry medyczkę Shani). Twórcy zadbali również o uzupełnienie bestiariusza nowymi potworami.

Informacje z oficjalnej strony[edytuj | edytuj kod]

Wciel się w legendarnego zabójcę potworów Geralta z Rivii i staw czoło Olgierdowi von Everecowi, bezlitosnemu przywódcy rozbójnickiej bandy, który w tajemniczy sposób zyskał dar nieśmiertelności. Rozszerzenie “Serca z Kamienia” to ponad 10 godzin nowych przygód, zupełnie nowe wybory i konsekwencje, a także nowe postaci i opcje romansowe, jak również potężne przedmioty, potwory i nie tylko.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W dodatku Serca z Kamienia można zdobyć kompletny rynsztunek Wiedźmińskiej szkoły cechu Żmii.