Rosa var Attre

Z Wiedźmińska Wiki
Rosa var Attre
Tw3 Rosa var Attre.jpg
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Kobieta
Kolor włosów
Blond
Kolor oczu
Niebieski
Narodowość
Nilfgaard
Rodzina
Henryk (ojciec)
Edna (siostra)

Rosa var Attre - córka nilfgaardzkiego ambasadora Henrego var Attre , siostry Edny. Ze względu na pozycję i tyłuł ojca , ona i jej siostra przeprowadziły się do Novigradu. Interesuje się szermierką , brała lekcje od żołnierzy i szermierzy.

Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

Podczas pobytu w Novigradzie jej ojciec zatrudnił Jaskra jako nauczyciela retoryki dla jego córek, chociaż nie odniósł sukcesu , i nie wiedząc o tym dziewcząt, wykorzystał niektóre lekcje, aby dowiedzieć się, co wiedzieli o Margrabia Henckel . Na dodatek jej siostra Edna, która uwielbiała robić psoty tak samo, jak Rosa kochała szermierkę, pisała listy miłosne i podpisywała je jako „Rosa” i wysyłała do Jaskier, powodując między nimi niezręczne sytuacje, dopóki Rosa nie dała jasno do zrozumienia, że ​​nie jest zainteresowana „podstarzałym bardem ”.

Później, kiedy Geralt zaczął badać, co się stało z Jaskrem, spotkał Rosę i Ednę i przesłuchał ich w sprawie barda, gdzie siostry ujawniały swoje dziwne zachowanie podczas lekcji retoryki, a on śpiewał o Cyraneczce .

Po lekcji szermierki, którą jej Geralt udzielił podczas poszukiwań Jaskra, podekscytowała ją do głębi i sprawiła, że ​​zapytała wiedźmina, czy mogą się spotkać ponownie, na co Geralt się zgodził.

Kiedy skończyli lekcję, a wiedźmin miał zabrać ją z powrotem do domu , udawała, że ​​musi poprawić gorset, zmuszając Geralta do odwrócenia wzroku i wyślizgnęła się, chcąc się zabawić.

Jednak nie oddaliła  zbyt daleko i wpadła w luka i Kobe w pobliże gospody Siedem Kotów, którzy grozili jej, dopóki wiedźmin się nie pojawił i nie uratował jej z trudnej sytuacji. W tej samej chwili, choć pokazała swoją drugą stronę, niemal kapryśnie w porządku z zabiciem Nordlingów i każdego, kto ją obraził. Geralt odesłał ją bezpośrednio do domu, gdy stało się jasne, więcej żadnej lekcji szermierki nie będzie.

Jak róża tonie w pąsach, tak cudna Rosa wiecznie w dąsach. Dworskich manier uczyć się miała, miast tego jeno Karłem machała.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • She had an admirer Ghilbert Blith who wrote her a List miłosny and died near var Attre Estate in Złote Miasto most probably from accidental falling.

Filmy[edytuj | edytuj kod]