Raymond Maarloeve

Z Wiedźmińska Wiki
Raymond Maarloeve

Raymond Maarloeve - Detektyw, mieszkający w Wyzimie. Pracował dla adwokatów z Dorian, Codringhera i Fenna. Wspomaga Geralta w śledztwie, umiera z rąk Salamandry. Utworzony na potrzeby gry Wiedźmin. Jeśli odpowiednio poprowadzimy z nim rozmowę, zdradzi nam że nienawidzi Salamandry gdyż organizacja brutalnie zamordowała jego żonę, a syna uprowadziła i poddała okrutnym eksperymentom genetycznym, co też było powodem jego śmierci.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Za ciekawostkę możemy uznać to, że twarz detektywa jest inspirowana twarzą Adama Badowskiego z CDP RED.
  • Imię i nazwisko detektywa jest prawdopodobnie nawiązaniem do autora kryminałów Raymonda Chandlera oraz występującej w jego powieściach postaci prywatnego detektywa Philipa Marlowe'a.
  • W grze, jeżeli dobrze pokierujemy śledztwem i odnajdziemy jego ciało, możemy dowiedzieć się, że Raymond nie żyje a pod niego podszywa się Azar Javed.
  • Jeśli odpowiednio pokierujemy rozmowe z Detektywem to sie dowiemy że Salamadra zabiła jego Żone i Psa a syna porwali i zamienili w Mutanta ale coś im nie wyszło i Raymond znalazł w śmietniku ciało jego syna.