Raport

Z Wiedźmińska Wiki

Report on Radovid's activities[edytuj | edytuj kod]

Raport
Tw3 scroll4.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Łup
Cena bazowa
Novigradzkie korony
Sprzedaż
1 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

This report is found on a table in the Kryjówka temerskich partyzantów, in the chamber where Vernon Roche can be found. It contains the notes of the spy keeping track of Radovid's movements.

Obiekt obserwowany stacjonuje w kajucie na statku Trettogor. Zaobserwowałem, że namiętnie grywa w szachy. W tym celu incognito odwiedza pewien dom.

Wczoraj próbowałem podsłuchać rozmowę, odnoszę wrażenie, że ktoś wpadł na mój trop. Byłem śledzony, ale zgubiłem ogon...

Report on the White Frost[edytuj | edytuj kod]

Raport
Tw3 book brown.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Bench after arriving in at Viceroy Ge'els' palace in Tir ná Lia
Cena bazowa
24 Novigradzkie korony
Sprzedaż
4 – 7 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

This report is found on the bench by the fountain where Geralt and Avallac'h first enter Viceroy Ge'els' palace.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Raport 15/098/460/kz z dnia 46 Blathe 1765 roku, sporządzony przez Inglora Helyanwë

Mimo podjętych przez nas działań sytuacja na obrzeżach prowincji Tilath na Viell, Tilath na Lia i Tilath na Crob've nie uległa poprawie. Wysłani na miejsce Wiedzący zdołali jedynie w niewielkim stopniu powstrzymać napór Białego Zimna, które powoli, ale skutecznie wdziera się na kolejne terytoria. Straciliśmy też całkowicie prowincję Tilath na Buhne, do której Wiedzący nie zdołał dotrzeć na czas.

Zalecam ewakuację zagrożonych prowincji oraz przyspieszenie i zradykalizowanie działań mających na celu przejęcie terytorium Aen Seidhe. W innym wypadku proszę o zwolnienie z odpowiedzialności za podległe mi prowincje.

Inglor Helyanwë,
namiestnik Zachodniego Brzegu