Pucybut (Beauclair)

Z Wiedźmińska Wiki
Pucybut
Tw3 journal bootblack.png
Pucybut
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Brązowy
Kolor oczu
Brązowy
Narodowość
Toussaint
Profesja
Pucybut

Pucybut był młodą, ale przedsiębiorczą osobą, która znalazła sposób na życie w San Sebastian, biednej dzielnicy Beauclair. Wiedział, co zrobić ze swoimi pieniędzmi i miał coś niezwykłego wśród ludzi - plany na przyszłość.

Mały pucybut, którego imienia Geralt nigdy nie poznał, był postacią tyleż czarującą, co pyskatą. Dodatkowo miał żyłkę przedsiębiorcy, co przysparzało mu czasem nieco problemów. Z jednej z takich opresji wybawił go Geralt, ratując chłopca przed laniem, które niechybnie spuściliby mu właściciele pobliskiego warsztatu. Poszło o to, że pucybut codziennie wylewał przed ich pracownią pomyje, aby wytworzyć błoto, którym brudzili sobie buty jego przyszli klienci.
Jeśli Geralt inwestuje w biznes Pucybuta:
Geralt tak polubił obrotnego chłopaka, że postanowił zainwestować w jego interes. Na efekty nie trzeba było długo czekać -- za pieniądze od wiedźmina pucybut ulepszył swój kram i zaopatrzył się w dodatkowe sprzęty. Interes kwitł!
Okazało się, że drogi Geralta i pucybuta skrzyżowały się ponownie -- i ponownie w związku z Dettlaffem. To dzięki chłopcu Geralt i Regis dowiedzieli się, w jaki sposób listy ze zleceniami zabójstw docierały do Dettlaffa. Zadziwiające, jak wiele cennych informacji może posiadać mały, obrotny chłopiec.

Zadanie[edytuj | edytuj kod]

Gwint[edytuj | edytuj kod]