Pucybut (Beauclair)

Z Wiedźmińska Wiki
Icon disambig.svg Ten artykuł dotyczy the young boy in San Sebastian. Informacje o the old man in Wyzima znajdziesz tutaj: Pucybut (Wyzima).
Pucybut
Tw3 journal bootblack.png
Pucybut
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Brązowy
Kolor oczu
Brązowy
Narodowość
Toussaint
Profesja
Pucybut

Pucybut is an enterprising orphan who has found a way to make a living in the poorer district of Beauclair.

Mały pucybut, którego imienia Geralt nigdy nie poznał, był postacią tyleż czarującą, co pyskatą. Dodatkowo miał żyłkę przedsiębiorcy, co przysparzało mu czasem nieco problemów. Z jednej z takich opresji wybawił go Geralt, ratując chłopca przed laniem, które niechybnie spuściliby mu właściciele pobliskiego warsztatu. Poszło o to, że pucybut codziennie wylewał przed ich pracownią pomyje, aby wytworzyć błoto, którym brudzili sobie buty jego przyszli klienci.
If Geralt invests in the Bootblack's operation:
Geralt tak polubił obrotnego chłopaka, że postanowił zainwestować w jego interes. Na efekty nie trzeba było długo czekać -- za pieniądze od wiedźmina pucybut ulepszył swój kram i zaopatrzył się w dodatkowe sprzęty. Interes kwitł!
Okazało się, że drogi Geralta i pucybuta skrzyżowały się ponownie -- i ponownie w związku z Dettlaffem. To dzięki chłopcu Geralt i Regis dowiedzieli się, w jaki sposób listy ze zleceniami zabójstw docierały do Dettlaffa. Zadziwiające, jak wiele cennych informacji może posiadać mały, obrotny chłopiec.

Zadanie[edytuj | edytuj kod]