Przewodnik po Undvik

Z Wiedźmińska Wiki
Przewodnik po Undvik
Tw3 lonesome world guide.png
Przeczytanie przewodnika odblokowuje niektóre punkty szybkiej podróży na Skellige.
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Zakupu
Cena bazowa
200 Novigradzkie korony
Kupno
200 Novigradzkie korony
Sprzedaż
28 Novigradzkie korony
Waga
0.06 waga

This guide can be purchased from the following merchants:

Reading it unlocks the following fast travel points:

Kwitnąca niegdyś Undvik była drugą (zaraz po Ard Skellig) najczęściej odwiedzaną wyspą archipelagu, ze względu na atrakcyjne położenie, wyśmienitą kuchnię i malownicze krajobrazy. Niestety, jakiś czas temu wyspę spustoszył lodowy gigant, który przebudziwszy się ze stuletniego snu, począł mordować ludzi i niszczyć wszystko, co stanęło mu na drodze.

Z tego względu wiele królestw wydało oficjalne noty ostrzegawcze, zalecające rezygnację z wyjazdów na Undvik. Mimo to wyspa wciąż przyciąga wielu podróżników. Najczęściej nie są to już jednak amatorzy beztroskiego wypoczynku, a raczej żądni niebezpieczeństw poszukiwacze przygód i najemnicy, liczący jeśli nawet nie na nagrodę za zabicie giganta, to choćby na ujrzenie go na własne oczy.

Jesteśmy jednak zobowiązani ostrzec osoby wybierające się na Undvik, by, jeśli to możliwe, odłożyły wyprawę na inny termin lub odwiedziły raczej którąś z pozostałych wysp Skellige, dopóki bezpieczeństwo na wyspie nie ulegnie poprawie.

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]