Przewodnik po An Skellig

Z Wiedźmińska Wiki
Przewodnik po An Skellig
Tw3 lonesome world guide.png
Przeczytanie przewodnika odblokowuje niektóre punkty szybkiej podróży na Skellige.
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Zakupu
Cena bazowa
100 Novigradzkie korony
Kupno
100 Novigradzkie korony
Sprzedaż
14 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

This guide can be purchased from the following merchants:

An Skellig jest prawdziwym rajem dla podróżników pragnących odpocząć od miejskiego zgiełku, ceniących spokój, ciszę oraz zapierające dech w piersiach widoki. Okolica sprzyja długim spacerom, a miejscowe plaże są jednymi z najbardziej urokliwych na wyspach, z pewnością o wiele piękniejszymi niż przereklamowane wybrzeża Koviru.

Prawdziwą atrakcją może okazać się tutejszy port, słynący ze zdolnych rzemieślników, uważanych za najlepszych na Skellige. Szkutnicy, którzy od wieków, z pokolenia na pokolenie, przekazywali sobie tajniki rzemiosła, doszli to kunsztu, który mieszkańcy wysp nie wahają się dziś nazywać sztuką. Nie dziwi zatem, że na drakkar wyprodukowany w tutejszym porcie trzeba czekać dwukrotnie dłużej niż gdzie indziej.

Mówiąc o An Skellig, nie sposób pominąć wyśmienitej (i wyrafinowanej!) miejscowej kuchni, której specjalnością jest jesiotr pieczony w soli morskiej, podawany z wiórkami marchwi z dodatkiem mięty. Danie, niegdyś dostępne niemal w każdej z miejscowych tawern, dziś niestety jest już rzadkością, ze względu na ograniczenia połowów jesiotra, spowodowane znacznym spadkiem populacji tej smacznej ryby.

Note[edytuj | edytuj kod]

  • This item weighs 0.01 in the shop inventory and 0.06 in Geralt's inventory.

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]