Przeciw Niebieskim Pasom

Z Wiedźmińska Wiki
"Przeciw Niebieskim Pasom"
Tw2 screenshot vernon.jpg
Szczegóły
Ścieżka
Ścieżka Roche'a
Akt(y)
Akt Drugi
Lokacje
Obozowisko Roche'a
Zleca
Niebieskie Pasy
Powiązane zadania
Rachunki do wyrównania

Przeciw Niebieskim Pasom - jest to zadanie poboczne w II akcie gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Zadanie dostępne jest tylko w tzw. "ścieżce Roche'a". Przystąpienie do tego zadania rozpoczyna kolejne: "Rachunki do wyrównania"

Opis[edytuj | edytuj kod]

Przechodząc koło kwatery Vernona Roche'a, Geralt zauważa boksujących się żołnierzy z oddziału Niebieskich Pasów. Jeśli mamy ochotę, możemy przystąpić do walki z nimi.

Geralt wygrywa z Rochem[edytuj | edytuj kod]

Po pokonaniu Vernona, Niebieskie Pasy ofiarowują Geraltowi miecz w nagrodę i wyrażają chęć by kontynuować rywalizację z wiedźminem.

Geralt przegrywa z Rochem[edytuj | edytuj kod]

Vernon odchodzi zadowolony z zwycięstwa a jego żołnierzom odchodzi ochota by dalej pojedynkować się z Geraltem.

Przeciwnicy[edytuj | edytuj kod]

Geralt lubił przyglądać się, jak trenują żołnierze Roche'a. Ich styl walki różnił się od wiedźmińskiego, był dostosowany do uzbrojonego przeciwnika. Z kolei ludzie Roche'a zawsze ciekawi byli wiedźmińskich technik i chętnie je podpatrywali. Od słowa do słowa Geralt postanowił spróbować sił z podwładnymi Vernona, ale bez użycia broni, na pięści. Pierwszy przed szereg wystąpił Fenn.
Fenn oczywiście przegrał, ale niebieskich pasów to nie zniechęciło. Silas aż się palił do pojedynku z Geraltem.
Gdy i Silas został pokonany, dla Vernona Roche'a nie było innego wyjścia, jak bronić honoru drużyny.
Geralt wygrywa z Rochem:
It was a beautiful fight. I had my doubts about who would win for a long time. Yet if you had placed a bet on Geralt, you would have won. Roche lost, yet that was no dishonor in it. Vernon's soldiers, glad their commander had taken a beating, gave Geralt a nice piece of steel.
Geralt przegrywa z Rochem:
Geralt nie przyłożył się albo po prostu oddziały specjalne są jeszcze lepsze, niż sądziłem – tak czy siak wiedźmin przegrał sparing. Żołnierze stracili zainteresowanie pojedynkami z Geraltem.