Protokół z przesłuchania wiedźmina

Z Wiedźmińska Wiki
Protokół z przesłuchania wiedźmina
Tw3 book brown.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Ruiny twierdzy Amaveta
Cena bazowa
24 Novigradzkie korony
Sprzedaż
3 – 7 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

This report is found along with Schemat: Stalowy miecz wiedźmińskiego cechu żmii.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Miejsce czynności: twierdza Amaveta
Osoby uczestniczące w czynności: baronet Ignacy Verrieres, bajlif Andreas Blume, czeladnicy baroneta Verrieres: Komor, Smagor i Pępik.
Podejrzany: Kolgrim, wiedźmin ze szkoły cechu Żmii.

Wiedźmin Kolgrim jest oskarżony o porwanie Vitka, syna Pawła, bartnika ze wsi Biały Sad. Zastosowano wobec niego areszt zapobiegawczy. Podczas przeszukania znaleziono u niego schemat na miecz stalowy. Podejrzewa się, że wykorzystał ów miecz do zastraszenia, a być może zabicia porwanego chłopca. Przypuszcza się, że oskarżony może posiadać również inne tego typu schematy potrzebne do stworzenia śmiercionośnych przedmiotów, jednak dotychczas ich przy nim nie znaleziono. Na wniosek baroneta Verrieres, wiedźmin zostanie poddany szczegółowemu przesłuchaniu. Przesłuchanie z wykorzystaniem tortur zostanie przeprowadzone zaraz po dotarciu wykwalifikowanego kata.

dopisek:
Winnym zaginięcia chłopca okazały się utopce. Należy zaznaczyć, że na owe potwory polował zaaresztowany wiedźmin. Niestety, zanim dotarło to do uszu śledczych, Kolgrim był już martwy. Wiedźmin zamiast procesu wybrał próbę walki, a baronet Verrieres przystał na nią i rozkazał wiedźminowi oczyścić z upiorów rodową kryptę. Kolgrim nie podołał zadaniu i nigdy nie wyszedł z podziemi. Przypuszcza się z dużym prawdopodobieństwem, że został zabity przez złe siły, duchy, a może upiory, które to miejsce obrały sobie za siedzibę.