Polimorfia

Z Wiedźmińska Wiki
Icon disambig.svg Ten artykuł dotyczy książka. Informacje o talent magiczny znajdziesz tutaj: Polymorfia (talent magiczny).
Polimorfia
Tw3 book blue.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Książka
Źródło
Łup
Cena bazowa
10 Novigradzkie korony
Sprzedaż
1 – 2 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

Copies of this book can be found in the following locations:

Polimorfia, niezwykła sztuka przybierania form zwierzęcych, dostępna jest wyłącznie jednostkom wybitnym, które, prócz lat poświęconych praktyce magicznej, urodzić się musiały z odpowiednimi predyspozycjami, czy też, jak wolą niektórzy, swoistym talentem do podporządkowania materii własnego ciała absolutnej woli umysłu. Wiadome jest, że owe naturalne uwarunkowania posiadają smoki, które bez żadnych dodatkowych studiów, w sposób intuicyjny, potrafią przybierać formę ludzką bądź gadzią. Co się zaś tyczy innych ras, znane są przypadki wampirów wyższych (np. brux), które również posiadają tę zdolność, ze względu jednak na brak badań na ten temat, nie wiadomo, na jakiej zasadzie dochodzi u nich do przemian polimorficznych.

Długoletnie studia na temat polimorfii wśród rasy ludzkiej zaowocowały dziś kompletem metod i przepisów, służących zarówno diagnostyce predyspozycji, jak i późniejszym praktykom, mającym na celu ich rozwinięcie, uregulowanie, w końcu dojście do maestrii. Najbardziej znaną mistrzynią magii, która opanowała sztukę polimorfii jest Filippa Eilhart.