Pod płonącym niebem

Z Wiedźmińska Wiki
"Pod płonącym niebem"
Cutscene neutral 5.png
Szczegóły
Akt(y)
5
Lokacje
Stara Wyzima i Cmentarz na Bagnach
Zleca
Zoltan
Nagrody
14000 PD
Powiązane zadania
Wolne elfy
ID
q5003_friends
Opcja neutralna Głównym zadanie

Fazy

Shani

Postanowiłem wyciągnąć Shani z ogarniętej powstaniem Starej Wyzimy. Powinienem udać się do szpitala. Muszę wyciągnąć Shani ze szpitala w Starej Wyzimie.

Pielęgniarki

Obiecałem pielęgniarkom, że zaprowadzę je do szpitala, w którym podobno przebywa Shani. Obiecałem pielęgniarkom, że zaprowadzę je do szpitala, w którym podobno jest Shani.

Problemy po drodze

Mieliśmy drobne problemy w drodze do szpitala, ale jakoś sobie poradziłem. Możemy kontynuować naszą podróż do szpitala.

Szpital

Zaprowadziłem pielęgniarki do prowizorycznego szpitala w centrum Starej Wyzimy. Pielęgniarki dotarły do szpitala.

Strzyga

Spotkałem się z Shani w szpitalu, w rozmowie przeszkodził nam jednak posłaniec, który krzyczał coś o strzydze w mieście. Muszę się tym zająć. Muszę zająć się strzygą przy wieży.

Rozmowa z Shani

Uporałem się z mutantem, którego strażnicy wzięli za strzygę. Mogę już wrócić do szpitala i porozmawiać na spokojnie z Shani. Mogę już wrócić do szpitala i porozmawiać na spokojnie z Shani.

Wiewiórki

Do szpitala wdarli się Scoia'tael. Muszę obronić przed nimi rannych. Muszę obronić rannych przed Wiewiórkami. (3000 PD)

Wrodzy zakonnicy

Pokonałem komando Scoia'tael, ale ci durnie z Zakonu uznali nas za wrogów. Zapłacą za swoją głupotę. Zakonnicy muszą zapłacić za swoją głupotę. (3000 PD)

Ataki na szpital

Pokonałem zakonników. W szpitalu robi się niebezpiecznie, powinienem stąd zabrać Shani - przynajmniej na jakiś czas. Powinienem zabrać Shani ze szpitala - przynajmniej na jakiś czas.

Do druidów

Shani prosi, żebym ją zaprowadził do druidów na bagnach. Tam dostanie nową porcję lekarstw. To dobry pomysł - tam będzie bezpieczna. Mam zaprowadzić Shani do druidów na bagnach.

Ciemny zaułek

Muszę oczyścić zaułek z trupojadów, by móc przejść tamtędy z Shani Muszę oczyścić zaułek z trupojadów.

Ciemny zaułek

Łatwizna... biedna Shani, jednak nieprzyzwyczajona do takich widoków. Na końcu zaułka jest jeszcze grupa trupojadów do wybicia. Na końcu zaułka jest jeszcze grupa trupojadów do wybicia.

Mury miejskie

Przebiliśmy się do murów miejskich. Musimy brnąć dalej, do wyrwy w murze... wzdłuż murów Wyzimy. Musimy iść dalej wzdłuż murów Wyzimy.

Wyrwa w murze

Robi się coraz ciężej... na szczęście widać już wyrwę. To ostatni wysiłek… Musimy przebić się do wyrwy. To już ostatni wysiłek.

Shani jest bezpieczna

Dotarłem na bagna. Shani chce iść do jaskini druidów po lekarstwa - muszę ją chronić przed bagiennymi potworami. Muszę pomóc Shani przedostać się do jaskini druidów. (8000 PD)

Wideo