Peter Saar Gwynlew

Z Wiedźmińska Wiki
Komendant Peter Saar Gwynlew
Tw3 Peter Saar Gwynleve.jpg
Nilfgaardski dowódca
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Czarny
Kolor oczu
Brązowy
Tytuł(y)
kapitan
Narodowość
Nilfgaardczyk
Przynależność
Nilfgaard
Nilfgaardska armia
Profesja
Komendant Garnizon
Pochodzenie
Chłop

Kapitan Peter Saar Gwynlewnilfgaardzki kapitan, dowódca garnizonu stacjonującego w Białym Sadzie. Był chłopskiego pochodzenia. Podbitymi terenami zarządzał ręką twardą, ale sprawiedliwą. Gdy widział, że chłopi nie są w stanie dostarczać wyznaczonych kontyngentów, zmniejszył narzucone wielkości do trzydziestu korców żyta. Lecz, gdy próbowali go oszukać przynosząc spleśniałe ziarno, kazał ich wychłostać.

Podczas poszukiwań Yennefer, Geralt trafił do karczmy w Białym Sadzie. Tam spotkał Gauntera o'Dim, który zdradził mu, że jeśli ktokolwiek może mieć informacje o Yennefer, to dowódca garnizonu. Wiedźmin udał się więc do kapitana Petera i zawarł z nim umowę. Miejsce pobytu czarodziejki było tajemnicą wojskową, lecz Nilfgaardczyk zgodził się ją wyjawić jeśli Geralt zabije archegryfa napadającego na ludzi z Białego Sadu. Biały Wilk zabił potwora, a Gwynlew wyznał, że Yennefer przebywa w Wyzimie. Jednocześnie kapitan chciał wręczyć wiedźminowi 150 koron novigradzkich w nagrodę za pozbycie się monstrum. Geralt może przyjąć zapłatę lub ją odrzucić.

Wiedźmin 3 Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

Gwint[edytuj | edytuj kod]

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]