Pamiętnik Doriana

Z Wiedźmińska Wiki
Pamiętnik Doriana
Tw2 questitem werewolfnotes.png
Przedmiot fabularny
Opis
Kategoria
Pospolity
Rodzaj
Książka / Przedmiot fabularny
Źródło
Łup
Waga
waga 0

Pamiętnik Doriana is a Przedmiot fabularny required to trigger an encounter with a wilkołak in the caves (at midnight) during Lilie i żmije quest in Akt Trzeci of Wiedźmin 2: Zabójcy królów Enhanced Edition. The werewolf drops a trofeum.

Zawartość[edytuj | edytuj kod]

Pamiętnik Doriana
Rana po ugryzieniu jątrzy się i pali żywym ogniem. Nie pomagają okłady, jednak wciąż liczę na dobroczynne działanie ziół. Waham się, czy zostać tu i nadal szukać leczniczych roślin, czy szukać pomocy w mieście. Pomysł podpatrywania zwyczajów godowych wilków był jednym z durniejszych, jakie przyszły do głowy mojemu mistrzowi, niech mu ziemia lekką będzie. To właśnie jedna z bolączek, które trawią system edukacji: aby nauczyć się magii, musisz spełniać kaprysy zdziecinniałych dziadów.

Wydaje mi się, że czuję zapach kiełbasy. To dziwne, ale chyba poprawił mi się węch. Może to głód wyostrza zmysły? Dzisiaj udało mi się zauważyć i niepostrzeżenie podejść zająca, a normalnie nie dostrzegłbym go, nawet gdyby kopnął mnie w tyłek. Hm, czosnek? Chyba pójdę sprawdzić, czy w pobliżu są ludzie. Księżyc jest w pełni i świeci tak jasno, że nie zgubię drogi.