Pamiętnik Dolores Reardon

Z Wiedźmińska Wiki
Pamiętnik Dolores Reardon
Tw3 book brown4.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Floor of the main house at Folwark Reardonów
Cena bazowa
24 Novigradzkie korony
Sprzedaż
3 – 7 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

Zadania[edytuj | edytuj kod]

3 dzień Feainn
Letnie upały przyszły w tym roku wcześniej niż zwykle. Humbert zrobił się nieznośny. Irytuje się, gdy wychodzę z pasterkami nad rzekę. Mówi, że nie powinnam się bratać ze służbą. Ale najbardziej wściekły jest, gdy rozmawiam z Yanem i Fredem. Twierdzi, że jako szlachetnie urodzona panna nie powinnam się zadawać z mężczyznami niższego stanu. Że to on będzie im wydawał polecenia. Może jak miną upały, zrobi się bardziej do życia.

20 dzień Feainn
Coraz bardziej doskwiera mi nuda. Kocham mojego brata i cieszę się, że nie sprzedaliśmy ziemi po śmierci rodziców, ale czasem myślę, jakby to było żyć gdzieś indziej, z innymi ludźmi...

43 dzień Feainn
Mamy gościa. To syn lorda z okolic Gors Velen. Zapuścił się na nasze ziemie podczas polowania i poprosił o nocleg. Ach, co za radość! Wreszcie coś się dzieje!

15 dzień Lammas
Muszę to wreszcie przyznać – kocham Rodericka. I czuję, że on też mnie kocha. Mam nadzieję, że Humbert się ucieszy!

18 dzień Lammas
Powiedziałam Humbertowi o mnie i Rodericku. Wpadł w szał. Powiedział, że to nie partia dla mnie. Może jeszcze go przekonam.

21 dzień Lammas
Humbert jest nieprzejednany, ale nie porzucę dla niego miłości mojego życia. Jeśli będzie trzeba, ucieknę z Roderickiem.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • If the Kalendarz_elfów to Gregorian calendar conversion is to be followed, there would be an incosistency. While there are only 41 days in the month of Feainn, the number of days implied in the diary is 43.