Palmerin de Launfal

Z Wiedźmińska Wiki
Palmerin de Launfal
Tw3 journal palmerin.png
Module
|- Informacje
Przydomek / pseudonim(y)
Szlachetny
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Brak
Tytuł(y)
Baron
Narodowość
Toussaint
Profesja
Rycerz
Pochodzenie
Beauclair

Palmerin de Launfal - Baron z Toussaint. Nie chciał dopuścić do zabicia Sukkuba nawiedzającego mężczyzn w Toussaint. Stryjeczny wujek Guillaume de Launfal .

Występuje w dodatku Wiedźmin 3: Krew i Wino.

Wiedźmin 3: Krew i Wino[edytuj | edytuj kod]

Przyjeżdża wraz z Miltonem do Velen w celu odnalezienia Geralta i przekonania go do przyjęcia zlecenia zabicia Bestii gnębiącej Toussaint. Poprzysiągł przekonać bandytów gnębiących wioskę Debrza, by zaprzestali swojego procederu. Gdy to nie skutkuje, zabija ich wraz z Miltonem. Następnie udaje się do Toussaint, gdzie wybiera się na turniej rycerski. Podczas jednej z walk pomagają młodemu rycerzowi pokonać Szarleja. Później przystępuje do turnieju rycerskiego w trzech konkurencjach. Podczas ostatniej w razie przegranej Geralta, Palmerin będzie walczył z zeszłorocznym zwycięzcą.

Ciekawostki i inne Informacje[edytuj | edytuj kod]

  • Gra w gwinta talią Scoia'tael .
  • Głosu Palmerinowi udzielił Przemysław Bluszcz .

Wiedźmin 3 Krew i Wino[edytuj | edytuj kod]

Gwint[edytuj | edytuj kod]

Inne[edytuj | edytuj kod]

- Panowie pozwolą - przedstawił Bycza Głowa - baron Palmerin de Launfal. Mnie, jak może pamiętają, zwą...

Pani Jeziora, str. 32

- Rzecz to oczywista - odezwał się Palmerin de Launfal, rycerz z liliowanym krzyżem - (...) Wyrzeczcie się tego kontraktu, panie wiedźminie. Nie dybcie na Sukkuba, ostawcie go w spokoju.

Pani Jeziora, str. 32