Ogrodnik

Z Wiedźmińska Wiki
Ogrodnik

Ogrodnik - Był weteranem wojny z Nilfgaardem, kiedpodczas gdy był częścią korpusu Kotów, najemników. Ogrodnik zwiedził pół świata pod dowóctwem Słodkiej Trzpiotki. Był nawet w Zerrikanii, gdzie zdobył rozległą wiedzę o owadachi innych stworzeniach tego egzotycznego państwa. Teraz, w chwili przejścia na emeryturę, szczęśliwie zmierza do Ogrodu Szpitala Lebiody w Wyzimie Klasztornej. Jest on początkującym graczem, a Geralt może zagrać z nim w kości. Można u niego sprzedać oraz kupić następujące towary:

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Notatki[edytuj | edytuj kod]

  • W zamian za podarowanie pożywienie Ogrodnik opowiada nam o Zerrikania i co skutkuje wpisem do Glosariusza ciekawych informacji mogących przydać się przy wykonywaniu zadania Anatomia zbrodni . (Nie musimy wtedy nabywać książki pt. Zerrikańskie owady i inne plugastwa, aby zdobyć informacje potrzebne do sekcji zwłok).
  • Możemy się u niego zaopatrzyć, w zamian za pożywienie , w róże o kolorach czerwonym, żółtym oraz białym. (Jeżeli nie sprecyzujemy koloru róż to automatycznie dostaniemy białe).