Ogólne wskazówki

Z Wiedźmińska Wiki

Ogólne wskazówki[edytuj | edytuj kod]

Walka[edytuj | edytuj kod]

  • Przed każdą walką odpowiednio się przygotuj.
  • Dobieraj odpowiednie style walki w zależności od przeciwników.
  • Srebrnego miecza używaj w walce z potworami magicznymi (np. utopce, ghule, wilkołaki itp.).
  • W walce z istotami niemagicznymi (tj. ludźmi, wilkami, elfami i krasnoludami) używaj miecza stalowego.

Alchemia[edytuj | edytuj kod]

  • Zawsze miej przy sobie podstawowe wiedźmińskie eliksiry (np. Jaskółka, Puszczyk i Kot).
  • Na początku gry naucz się zdolności Zielarstwo. W I rozdziale jest mnóstwo ziół do zebrania.
  • Na początku każdego aktu spróbuj zdobyć wszystkie książki o potworach. Dzięki temu po każdej walce będziesz miał składniki do wiedźmińskich eliksirów.
  • Nie używaj zbyt wielu eliksirów- przedawkowanie negatywnie wpływa na Geralta.
  • Jeśli chcesz zmniejszyć toksyczność i nie stracić efektów eliksirów ,przemedytuj jedną godzinę.
  • W późniejszych etapach gry nie używaj Gromu .Zwiększone obrażenie nie rekompensują braku uników.

Magia[edytuj | edytuj kod]

  • Igni i Aard to podstawowe znaki.

Inne[edytuj | edytuj kod]

  • Na tablicy ogłoszeń znajdziesz ważne informacje i wiedźmińskie zlecenia.
  • Sprzedawaj wszystkie przeczytane księgi.
  • Kowalom sprzedawaj zbędną, zgromadzoną broń ( np. sztylety, pochodnie, maczugi itp.).
  • Zanim przejdziesz do następnego aktu, wykonaj jak najwięcej zadań pobocznych. Najlepiej wszystkie.