Obóz Kaedwen

Z Wiedźmińska Wiki
To hasło częściowo lub w całości napisano w języku angielskim. Jeśli możesz, przetłumacz je.

Obóz Kaedwen

Obóz Kaedwen jest lokacją w Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Jest to obozowisko króla Henselt i jego armii położone w północno zachodniej części miasta Vergen.

By się dostać na główny teren obozu, Geralt musi wybrać ścieżkę Roche'a pod koniec Aktu I. Inną opcją jest odwiedzenie tego miejsca w trakcie poszukiwań Triss, w misji Gdzie jest Triss Merigold?, jeśli tylko jest po stronie Iorweth.

Znaleźć tu możemy kilka sklepów oraz rzemieślników, mnóstwo pudełek z przedmiotami oraz równie wiele misji pobocznych.

Zadanie[edytuj | edytuj kod]

Kaedweński obóz wojskowy już z daleka przywitał nas charakterystyczną dla wszystkich obozów symfonią dźwięków. Komendy oficerów i okrzyki wartowników mieszały się z wrzaskami podoficerów, którzy uświadamiali żołnierzom, czym zajmowały się ich matki i czemu żądały za to tak mało. Weterani klęli, rekruci smarkali, dziwki chichotały, konie rżały, a psy szczekały. Oprawie akustycznej dorównywała olfaktoryczna. Niemożliwa do pomylenia z czymkolwiek innym woń kilku tysięcy mężczyzn, którzy wartę w deszczu uważają za wystarczającą kąpiel, harmonijnie współgrała z zapachem gotowanej kapusty, onuc i stajni. A w porównaniu z fetorem niesionym przez wiatr od strony latryn w upalne dni zapach legowiska kejrana zdawał się przypominać kwietną łąkę.

Points of interest[edytuj | edytuj kod]

The main camp is divided into two main areas:

Mapa[edytuj | edytuj kod]

Stara wieżanamiotu Henseltanamiotu Detmoldanamiotu Sheala'aArenaObóz ciurObozowisko Roche'aMiejsce kaźni Sabriny GlevissigObozowisko Nilfgaardubrama ZachodniakantynąLasota / zbrojowniaMyron / szpitalikChata na klifieDom NatchnionegoBrama do dolnego obozuVergenMapa Obóz Kaedwen

Filmy[edytuj | edytuj kod]

Gallery[edytuj | edytuj kod]