Nilfgaardzki Garnizon

Z Wiedźmińska Wiki
Nilfgaardzki Garnizon
Tw3-nilfgaardian-garrison-01.png
Opis
Lokalizacja
na północny zachód od Wieś Biały Sad
Region
Biały Sad
Usługi
Kwatermistrz (Nilfgaardzki Garnizon)

Nilfgaardzki garnizon - garnizon położony na północny zachód od Białego Sadu.

W grze Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

W garnizonie na stałe przebywa Kwatermistrz, a obok jego stanowiska można znaleźć kamień szlifierski i stół płatnerski.

Geralt udał się tam, aby dowiedzieć się, gdzie jest Yennefer. Był świadkiem rozmowy dowódcy z miejscowym chłopem dotyczącej dostawy zboża. Później zgodził się zabić grasującego w okolicy gryfa w zamian za informacje o czarodziejce. Po wypełnieniu zlecenia wrócił do garnizonu, niosąc trofeum jako dowód dotrzymania swojej części umowy. Widział, jak Gwynlew skazuje wcześniej widzianego mężczyznę na karę fizyczną, ponieważ przyniesione ziarno było spleśniałe. Kapitan powiedział wiedźminowi, że Yennefer przebywa w Wyzimie i zaoferował mu nagrodę pieniężną, jednak Geralt mógł odmówić jej przyjęcia.

Ciri wiedźminką[edytuj | edytuj kod]

Po zakończeniu wojny garnizon opustoszał. Geralt udał się tam, aby odebrać od mistrza Orta srebrny miecz dla Ciri.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Przeprawa przy Białym Sadzie jest ważnym punktem strategicznym i została obsadzona przez nilfgaardzkich żołnierzy.

Ważne postacie[edytuj | edytuj kod]

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Mapa[edytuj | edytuj kod]

Witcher 3 Nilfgaardian Garrison.jpg

Notes[edytuj | edytuj kod]

  • There are about 35 soldiers stationed in the garrison.
  • Although the cause of the 'fort's' ruin is currently unknown, there can be two assumptions. Either it was caused by erosion and negligence, or it was destroyed by artillery (catapults or trebuchet). However, the latter seems improbable since it is surrounded by terrain unfavorable for siege engines to operate on, and there are no signs of their use anywhere.

Tip: 2 Secret Treasures[edytuj | edytuj kod]