Nieznajomy

Z Wiedźmińska Wiki
Nieznajomy
Tw3 journal ewald stranger.png
Nieznajomy
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Czarny
Kolor oczu
Brązowy

Nieznajomy first appears outside Dom aukcyjny braci Borsodych and suggests that he and Geralt might be able to help each other get back into the establishment.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Udział Geralta w aukcji zakończył się skandalem i fiaskiem. Nie dość, że został wyrzucony za drzwi, to nie udało mu się dowiedzieć niczego na temat Domu Maksymiliana Borsody’ego. Kiedy wiedźmin zastanawiał się, co dalej, zaczepił go pewien mężczyzna. Nie przedstawił się, nie powiedział, skąd zna wiedźmina ani jak się dowiedział, gdzie go znaleźć. Zdradził za to, że może pomóc Geraltowi w dostaniu się do skarbca domu aukcyjnego Borsodych – niekoniecznie za zgodą jego właściciela. Nieznajomy zaproponował spotkanie w bardziej ustronnym miejscu, podczas którego miał przedstawić wiedźminowi więcej szczegółów.
Okazało się, że tajemniczy mężczyzna planuje napad na dom aukcyjny – w którego skarbcu, jak utrzymywał, znajdować miał się upragniony przez Olgierda Dom Maksymiliana Borsody’ego. Choć wiedźmin brzydził się kryminałem, doszedł do wniosku, że nie ma innego wyboru, jak zgodzić się na współpracę z zagadkowym jegomościem.
Już w trakcie skoku okazało się, że tajemniczy mężczyzna to nikt inny, jak zaginiony przed laty młodszy brat Horsta Borsody’ego, Ewald. Spotkanie rodzinne nie przebiegało jednakowoż w miłej atmosferze – bracia, zamiast rzucić się sobie do ramion, skoczyli sobie do oczu.