Morkvarg

Z Wiedźmińska Wiki
Morkvarg
Tw3 in wolfs clothing 3.jpg
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek, Wilkołak
Płeć
Mężczyzna
Kolor oczu
Niebieski
Narodowość
Skellige

Morkvarg – znany jako straszny i okrutny pirat, przeklęty w wilkołaka. Uwięziony w Ogrodzie Freyi. Występuje w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Morkvarg uważany był za najgorszego, najstraszniejszego i najbrutalniejszego pirata na Skellige. Plądrował i grabił wszystkie nadbrzeżne wioski archipelagu, nawet te, które należały do jego klanu. Wydawało się, że nie lęka się niczego oprócz gniewu bożego. Morkvarg, chcąc rozwiać tę plotkę, udał się na Hindarsfjall, do Ogrodu Freyi, aby go splądrować.

W Ogrodzie związał wszystkie kapłanki i zabił arcykapłankę Ulve, która broniła Ogrodu. Ta swoimi ostatnimi siłami rzuciła klątwę na Morkvarga.

Klątwa uczyniła z Morkvarga wilkołaka, który został związany z Ogrodem. Mężczyzna w postaci potwora cierpiał na wieczny głód. Nie mógł go zaspokoić, ponieważ wszystko, co chciał zjeść, przemieniało się w popiół. Jeśli ktoś zabił Morkvaga, ten ponownie odradzał się w Ogrodzie i siał spustoszenie.

W swoim dzienniku napisał, że Tjostar Mądry zapłacił mu za oszczędzenie wioski Rannavaig. Morkvarg wziął pieniądze, a Tjostar zadowolony z transakcji stracił czujność. Pirat wraz ze swoimi ludźmi wrócił do wioski w nocy - zabili wieśniaków oraz zgwałcili kobiety.

Zadanie[edytuj | edytuj kod]