Moritz Diefenthel

Z Wiedźmińska Wiki
Moritz Diefenthel
Tw3 vegelbud ball 3.jpg
Moritz Diefenthel
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Brązowy
Profesja
Czarodziej

Moritz Diefenthel – postać, występująca w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Arogancki i zarozumiały czarodziej.

Przed akcją gry[edytuj | edytuj kod]

Dawno temu na przyjęciu poznał się z Triss. Od razu zasugerował, że może ich przeteleportować w jakieś zaciszne miejsce. Czarodziejce wydało się to słodkie. Później uganiał się jeszcze za nią przez jakiś czas, ale Triss odrzuciła jego zaloty, przez co Diefenthel stał się opryskliwy wobec niej.

Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

Geralt spotyka go na balu w rezydencji Vegelbudów. Triss oferuje Diefenthelowi przyłączenie się do grupy czarodziejów, którzy chcą opuścić Novigrad, lecz mężczyzna odmawia, gdy dowiaduje się, że grupie ma przewodzić sama Merigold.

Jakiś czas po przyjęciu Diefenthel zostaje złapany przez łowców czarownic, którzy planują go spalić na stosie ustawionym za murami Novigradu przy Bramie Chwały. Geralt może zabić strażników, uwolnić czarodzieja i polecić mu, aby udał się do Triss i uciekł razem z resztą. Później wiedźmin może zobaczyć Diefenthela, jak z innymi magami chowa się pod Zimorodkiem. Jeśli Biały Wilk nie uratuje czarodzieja przed wykonaniem zadania Teraz albo nigdy, Diefenthel spłonie na stosie.

Zadania[edytuj | edytuj kod]