Moril

Z Wiedźmińska Wiki
Tw2 journal Moril.png
Moril jest zaginioną elfką, ukochaną Seherima. Po raz pierwszy Geralt dowiaduje się o niej od Cedrika w trakcie jego rozmowy z Seherimem.

Ścieżka Vernona Roche'a[edytuj | edytuj kod]

Uwaga! W dalszej części artykułu znajdują się szczegóły fabuły lub zakończenia utworu.

W trakcie obławy na siedzibę Bernarda Loredo, Geralt wraz z Ves znajdują ledwo żywą Moril w sypialni Loredo. Roztrzęsiona ciężarna elfka jest w ciężkim stanie co utrudnia ucieczkę. W trakcie obławy Moril zaczyna rodzić co skutkuje w zmianie planów - Ves wraz z elfką są zmuszone wrócić do sypialni Loredo by tam odebrać poród, gdy Geralt w tym czasie ma dołączyć do Roche'a i jego kompani by pomóc mu spacyfikować sługusów Loredo.

Gdy walka dobiega końca uradowana Ves oświadcza, że poród się udał - Moril urodziła zdrowego chłopczyka. Niestety radość nie twa długo - pod nieobecność kobiety zdesperowana Moril podcina sobie żyły.

Temerscy żołnierze muszą szybko opuścić Flotsam. Lecz niestety nie mogą wziąć chłopczyka ze sobą. Geralt podejmuje decyzję by oddać dziecko ukochanemu Moril - Seherimowi.

Gdy Geralt odpływa wraz z Rochem, na brzegu żegna ich Seherim wraz z synkiem Moril.

Tutaj koniec znacznych szczegółów fabuły.