Milton de Peyrac-Peyran

Z Wiedźmińska Wiki
Milton de Peyrac-Peyran
Tw3 journal milton.png
Module
|- Informacje
Przydomek / pseudonim(y)
Bycza Głowa
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Tytuł(y)
Baron (tytuł)
Narodowość
Toussaint
Profesja
Błędny Rycerz
Pochodzenie
Beauclair

Milton de Peyrac-Peyran - baron z Toussaint. Jego herbem jest czarna głowa byka na srebrnym polu. Występuje epizodycznie w Wieży Jaskółki i Pani Jeziora. Jako jeden z kilku błędnych rycerzy, bierze udział w potyczce z ludźmi Słowika w Caed Myrkvid. Jest istotną postacią w dodatku Wiedźmin 3: Krew i Wino.

Wiedźmin 3: Krew i Wino[edytuj | edytuj kod]

Za młodu był błędnym rycerzem i tworzył drużynę rycerską wraz z hrabią Crespi, Ramonem du Lac i hrabią de la Croix. Wtedy otrzymał misję od książęcej pary, aby wywieźć Sylvię Annę, u której podejrzewano Przekleństwo Czarnego Słońca, poza granice księstwa. Zadanie wykonał i zabrał księżniczkę do Caed Dhu, gdzie zostawił ją na mrozie w podartej koronkowej sukni i bez żadnych pieniędzy licząc, że wkrótce umrze.

Na rozkaz księżnej Anny Henrietty przybywa wraz Palmerinem do Velen by odnaleźć Geralta i nakłonić go do podjęcia się zlecenia na Bestię z Beauclair. Po wróceniu do Toussaint wraz z Geraltem i Palmerinem pomaga młodemu rycerzowi Guilluame de Launfal w pokonaniu olbrzyma Goliata. Następnie Bycza Głowa udaje się z wiedźminem do karczmy "Kuroliszek", by zaczerpnąć informacji o ostatnich wydarzeniach z księstwa. Kompani wyruszają następnie w kierunku brzegu rzeki Sansretour aby zbadać miejsce wyłowienia nowej ofiary Bestii - hrabiego de la Croix.

Niedługo potem na zabawie w pałacu, w przebraniu zająca, zostaje zabity przez Dettlaffa, czyli Bestię z Beaculair. Mieszkańcy Toussaint jako powód jego śmierci uznają tchórzostwo barona.

Wiedźmin 3 Krew i Wino[edytuj | edytuj kod]

Gwint[edytuj | edytuj kod]

Inne[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki i inne Informacje[edytuj | edytuj kod]

  • Jego bratanek jest strażnikiem w więzieniu.
  • Jeżeli Geralt w trakcie poszukiwań Miltona w pałacowych ogrodach znajdzie klucz i bez informowania Anny Henrietty pójdzie do szklarni, może przez szybę obejrzeć scenę zabójstwa barona. Otworzenie wtedy drzwi kończy się dokładnie tak samo jak wtedy, gdy wiedźmin przychodzi w towarzystwie księżnej.
  • Po zamordowaniu Miltona, z podłogi w szklarni można podnieść maskę zająca, którą baron nosił w trakcie zabawy.
  • Głosu Miltonowi użyczył Janusz Wituch .