Marabella

Z Wiedźmińska Wiki
Marabella
Tw3 marabella.jpg
Marabella
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Kobieta
Kolor włosów
Brązowy
Kolor oczu
Brązowy
Profesja
Nauczycielka

Marabella (orig. Marabella ) to niewielka postać w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon .Pracuje jako nauczycielka w Novigradzie szkoły , a w wolnym czasie pisze poezje.

Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

Marabella jest uczennicą Jaskra w Novigradzie , z którą Geralt, między innymi dziewczynami, będzie musiał przeprowadzić wywiad, aby znaleźć barda. Kiedy wiedźmin ją odwiedzi, nauczy ją lekcji i poprosi, aby poczekał. Jeśli Geralt będzie się powtarzał, Marabella zmusi go do wzięcia udziału w lekcji i udzielenia odpowiedzi na bezpośrednie i bardzo niewygodne pytania dzieci. Po lekcji chętnie porozmawia z wiedźminem na temat Jaskra i jej relacji z nim. Marabella powie, że kiedy Jaskier zdjął dłoń z kolana i położył ją na książce o grzybach podczas ostatniej rozmowy, zdała sobie sprawę, że ich związek nie ma przyszłości. Geralt zwraca uwagę na fakt, że bard był zainteresowany pleśnią, ale jak dotąd nie podejrzewa, dlaczego. Jednak dziewczyna lubi samego Jaskier, a ona jest gotowa dać mu kolejną szansę. Jeśli Geralt powie jej, że bard w swoich wierszach wspomniał o jej talencie, Marabela odpowie, że konie są bardzo inspirujące, a wiedźminka przeczyta wiersz swojej kompozycji na temat erotyczny.

Choć w alkowie mało kto jej dorównuje,
Władania lutnią nigdy nie opanuje.
„Hajda! Bicz rozwinęła – cętkowany, kręty. Wiśta! Z bicza trzasnęła i ściągnęła wodze!”.
― Example of Marabella's 'poetry'

Zadanie[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • If Geralt spares Duch Zaklęty w Drzewo, sieroty under Babcia's care find their way to Novigrad where they are enrolled in Marabella's school. Geralt can find a list on the table in her house saying that five kids were left on the shelter's doorstep during the night and were asleep when found.

Video[edytuj | edytuj kod]