Malena

Z Wiedźmińska Wiki
Malena

Malena - elfka, mieszka w okolicach Flotsam. Pomaga Scoia'tael i notorycznie okrada strażników.

Spotykamy ją po raz pierwszy w Bindudze, gdy otoczona przez strażników jest obarczana wieloma zarzutami, między innymi kolaborację z Scoia'tael.

Geralt nie pomaga Malenie:
Geralt nie wtrąca się do zwady, Malena zostaje skatowana.

Geralt pomaga Malenie:
Jeśli Geralt zgodzi się przeszukać jaskinię, wśród nekkerów i zgnilców znajdzie ciała strażników przeszytych elfimi strzałami, najprawdopodobniej wystrzelonych przez Scoia'tael.

  • Jeśli Geralt przyzna, że wartownicy zginęli od Wiewiórczych strzał. Malena zacznie się bronić.
    • Jeśli jej uwierzymy, zaprosi nas na pod wodospad. Po dotarciu na miejsce zaatakują nas Wiewiórki, a Malena ucieknie i schowa się w okolicy a po walce aresztują ją strażnicy, Geraltowi pomagali strażnicy więc dostaniemy pieniądze od każdej żywej osoby.
    • Jeśli jej nie uwierzymy zostanie zaprowadzona do Loredo a tam zostaje zamordowana.
  • Jeśli Geralt przyzna, że strażników zabiły potwory, straż odejdzie, a Malena w podzięce zaprosi nas na rande-vous nieopodal wodospadu. Po dotarciu na miejsce atakują nas Wiewiórki, a Malena ucieka. Malenę można później spotkać w ruinach domu wariatów, gdzie można ją zabić, wydać Loredo lub oszczędzić.