Mój manifest. Życie Jakuba de Aldersberg

Z Wiedźmińska Wiki
Tw3 book green.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Przedmioty fabularne / Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Marcus T.K. Hodgson's shop
Cena bazowa
24 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

This is the correct "book with a red cover" that Geralt must find inside Hodgson's shop.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Przyczyny, dla których Jakub de Aldersberg został wybrany Wielkim Mistrzem pozostają tajemnicą. Zakon Białej Róży przechodził w tamtych czasach kryzys i chylił się ku upadkowi, więc można spodziewać się, że bracia oczekiwali na jego czele człowieka zdecydowanego, z wyrazistą wizją. De Aldersberg był właśnie kimś takim. Jedną z jego pierwszych decyzji była zmiana nazwy bractwa, na Zakon Płonącej Róży.

Najbardziej zastanawiające jest jednak, że zakonnicy oraz sam król zdecydowali się zaufać człowiekowi znikąd. Mówiono, że był włóczęgą, wędrownym kaznodzieją, który poruszał tłumy przemowami wymierzonymi w nieludzi. Powiadano, że potrafił czynić cuda i ukazywał swoim wiernym wizje zagłady w Białym Zimnie. Z pewnością był człowiekiem charyzmatycznym, przywiązanym do wpojonych mu zasad, które starał się wpoić innym.

Czy rzeczywiście był Źródłem? Czy faktycznie został obdarzony dzikim talentem magicznym? Tego nie nie będziemy pewni nigdy.

Tailles of Dorndal's copy[edytuj | edytuj kod]

Tw3 book brown.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Książka
Źródło
Książę Tailles z Dorndal's tent on the Pola turniejowe
Cena bazowa
24 Novigradzkie korony
Sprzedaż
8 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

Another copy can be found in Książę Tailles z Dorndal's tent on the Pola turniejowe.