Lugos Siny

Z Wiedźmińska Wiki
Lugos Siny
Tw3 journal blueboylugos.png
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Brązowy
Kolor oczu
Brązowy
Narodowość
Skellige
Przynależność
Klan Drummond

Lugos Siny – pierworodny syn Lugosa Szalonego, jedyny dziedzic klanu Drummond.

Cechy[edytuj | edytuj kod]

Był ponurym i postawnym mężczyzną, niepodobnym do swojego ojca. Przezwisko wyniósł jeszcze z czasów dziecięcych, a pochodziło ono ponoć od licznych sińców będących skutkiem twardych skelligijskich zabaw i wiecznych bójek z rówieśnikami. Złośliwi powiadali jednak, że większość siniaków brała się od ojcowskiego pasa, kija czy pięści. Jak niosła wieść, stary Lugos nie rozpieszczał nigdy swego jedynaka, ostro karząc go za każde potknięcie, błąd, przewinienie i porażkę.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

W ramach przysługi dla Lugosa Szalonego, Geralt ma dołączyć do wyprawy syna jarla do Jaskini Snów. Lugos Siny zgadza się i wspólnie z Jorulfem (zwanym Rosomakiem) i Uwe Milczkiem, wyruszają w głąb jaskini. W śnie młody Lugos spotkał nie kogo innego, a zjawę własnego ojca i to z nią musiał się zmierzyć. Stary Lugos wypomniał synowi, kiedy to będąc trzyletnim dzieckiem zesikał się na widok pioruna uderzającego w drzewo koło domu. Jarlowi było bardzo wstyd, lecz nie wygnał Lugosa ze wsi, czego później żałował. Pomimo tego, że syn już wielokrotnie udowodnił ojcu, iż jest odważny, Lugos Szalony nieustannie gardzi swoim potomkiem.

Wydarzenia, których Geralt był świadkiem, potwierdziły plotki o konflikcie między młodym Lugosem a jego ojcem. Dziedzic klanu Drummon lękał się go bardziej, niż jakiegokolwiek potwora.

Lugos Siny był jedną z ofiar rzezi, do jakiej doszło w czasie uczty w Kaer Trolde. Ludzie mówili potem, że zanim dosięgły go ciosy napastników, zdążył ponoć roztrzaskać łeb jednego z nich trzymaną w rękach beczułką piwa.

Tak po dziś dzień skaldowie opisują w pieśniach śmierć jedynego dziedzica klanu Drummond.

Pierworodny Lugosa Szalonego i jedyny dziedzic klanu Drummond był ponurym, postawnym mężczyzną, niezbyt podobnym do swego ojca. Przezwisko wyniósł jeszcze z czasów dziecięcych, a pochodziło ono ponoć od licznych sińców będących skutkiem twardych skelligijskich zabaw i wiecznych bójek z rówieśnikami.

Złośliwi powiadali jednak, że większość z nich pochodziła od ojcowskiego pasa, kija czy pięści, bowiem, jak niosła wieść, stary Lugos nie rozpieszczał nigdy swego jedynaka, ostro karząc go za każde potknięcie i porażkę.
Wydarzenia, jakich Geralt był świadkiem w Jaskini Snów, potwierdziły plotki o konflikcie między młodym Lugosem a jego ojcem. Dziedzic klanu Drummond lękał się go bardziej niż jakiegokolwiek potwora.

Tak po dziś dzień skaldowie opisują w pieśniach śmierć dziedzica rodu Drummond.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

Geralt must complete Jaskinia Snów before Królewski gambit, other wise Blueboy dies and the former fails.