List pożegnalny Humberta

Z Wiedźmińska Wiki
List pożegnalny Humberta
Tw3 scroll7.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Immured corpse in a cellar of Folwark Reardonów
Cena bazowa
Novigradzkie korony
Sprzedaż
1 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

If Geralt finds this message, he can receive additional PD earned based on the Story and Swords! difficulty level by telling Dolores Reardon about her brother's fate.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

A więc tak przyjdzie mi umrzeć. W samotności, z głodu i pośród ciemności, choć wokół jest mój folwark, moi ludzie, świeżo zgromadzone zbiory. Krzyki nic nie dają, żaden dźwięk nie wychodzi poza mój kamienny grób, w którym ten drań, Roderick, zamurował mnie za życia. Ale najbardziej cierpię przez Dolores. Przez to, że mi ją zabrał… A więc niech będzie przeklęty Roderick z Gors Velen! Nie za to, że odebrał mi życie, ale za to, że odebrał mi tę, która nadawała mu sens.

Jeśli ktoś kiedyś znajdzie moje szczątki i ten list, niech odnajdzie moją siostrę, Dolores Reardon, i powie jej prawdę - że zabił mnie ten, który ją omamił i dla którego straciła głowę, Roderick z Gors Velen. Ogłuszył mnie, a potem zamurował w ścianie. Nie miał nawet tyle odwagi, żeby po prostu poderżnąć mi gardło. Mimo wszystko mam nadzieję, że dał jej szczęście - jeśli tak, odejdę w spokoju. Ale jeśli ją zawiódł - niechaj mój duch prześladuje go do końca jego nędznego życia. I niech sczeźnie jak ja - samotny i zapomniany.