List od „A”

Z Wiedźmińska Wiki
List od „A”
Tw3 letter 04.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Przedmioty fabularne / Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Found inside a book in Marcus T.K. Hodgson's shop
Cena bazowa
Novigradzkie korony
Sprzedaż
1 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Wiedźminie,

W oceanie możliwości są wydarzenia mniej prawdopodobne i bardziej prawdopodobne. Nie jest łatwo wyłowić te pierwsze, nawet jeśli sięga się umysłem przez czas i przestrzeń.

Zostawiam dla ciebie ten list, z nadzieją, że jednak natkniesz się na niego, albowiem muszę cię przestrzec. Ludzkość jest zagrożona. Zagłada od Białego Zimna nie jest rojeniem elfiej wariatki. Być może zdołam cię przekonać osobiście. Jeśli nie, polegam na tym piśmie, które przeczytasz po latach, wiedząc więcej niż w czasach, kiedy się spotkaliśmy.

Wiedz, że dla świata nie ma innego ratunku, niż przygotować całą ludzkość do zagłady. Stare podania mówią, że Dziecię Starszej krwi może oddalić niebezpieczeństwo, ale ja próbowałem i zawiodłem. Od tamtego czasu podąża za mną straszliwa zjawa, upiór w koronie. Widmo mojej porażki.

Byłem wybrańcem, ale wybraniec zawiódł. Cała nadzieja w Tobie i Twoim Bractwie. Gdy nadejdzie czas wilczej zamieci, ludzie zginą, a przeżyją tylko nadludzie. Twoim obowiązkiem jest dać światu nadludzi.

Cokolwiek o mnie myślisz nie zawiedź, jak ja zawiodłem.

A