List do rycerza Ericka

Z Wiedźmińska Wiki
To hasło częściowo lub w całości napisano w języku angielskim. Jeśli możesz, przetłumacz je.
List do rycerza Ericka
Scrolls generic icon letter.png
List opisujacy lokalizacje siedziby kultu Lwioglowego Pajaka.
Opis
Typ
List
Efekty
Alerts Geralt to the location of Krypty Kultystów
Źródło
ciało rycerza na kanałach
ID
it_scroll_010

This letter describing the location of the Krypty Kultystów is found on the body of a dead knight in the klasztorna kanały. The lair has quite a few goodies and so is worthwhile visiting, but mind the fact that most goodies are guarded. Going to this lair is entirely optional. Additionally, this letter is not a quest item, but it cannot be sold either as no one is interested in it.

Zawartość[edytuj | edytuj kod]

Wskazówki dla Ericka
Ericku!
Z torturowanych bluźnierców udało się wydobyć tylko ogólne informacje. Wiemy, że miejsce spotkań wyznawców Lwiogłowego Pająka znajduje się się w jednym z lochów w kanałach. Niestety, nie udalo sie nam ustalic dokladnej lokalizacji. Jeden z kultystów mial przy sobie klucz, który dolaczam do listu. Stawiam orzechy przeciw diamentom, ze klucz otwiera drzwi, za którymi znajduje sie miejsce spotkan. Zejdz do kanalów i spróbuj zlokalizowac wspomniany loch. Niech Wieczny Ogien oswietla Ci droge w ciemnosciach.

Głosariusz: Coram Agh Tera
Miejsca: Kanały

Notatki[edytuj | edytuj kod]

  • The 'Erick' this letter is addressed to might be Erick Vogel, the author of Kwiat i Płomień.
  • The letter persists on the ground wherever it is dropped, until the end of the current Chapter. This may be an indicator that it was intended for a quest.